PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor: ps
  • 24 lut 2016 06:20

Kronopol zmienia się w Swiss Krono

Od stycznia 2016 roku marka Kronopol ma zmienione logo. Spółka, jako część holdingu Swiss Krono Group, będzie występować pod nowym logotypem Swiss Krono. Wspólna identyfikacja wizualna pozwoli na zacieśnienie współpracy pomiędzy zakładami Grupy.

Z początkiem 2016 roku holding Swiss Krono Group rozpoczął proces rebrandingu całej organizacji,
w skład której wchodzi 11 zakładów ulokowanych w 8 krajach, w tym jeden z największych tego typu spółek na świecie oraz największy podmiot w szwajcarskiej Grupie – żarski Kronopol. 

Do tej pory większość zakładów holdingu posługiwała się własną nazwą oraz własnym logo. Od stycznia wszystkie spółki Grupy będą występowały pod jednym spójnym logotypem Swiss Krono.

Zmiana logo jeszcze bardziej zacieśni współpracę między naszymi zakładami, ponieważ stworzy jednolitą, spójną i silną  tożsamość: WE ARE ONE – THE NEW ONE. Pozwoli nam to na wyróżnienie się na tle konkurencji i wzmocnienie naszej silnej pozycji na rynku. Grupa realizuje dzisiaj kolejne strategiczne inwestycje. Budujemy nową fabrykę płyt OSB na Węgrzech oraz wielkie, nowoczesne ciągi produkcyjne ContiRoll w Szwajcarii, USA i Rosji. W planach mamy dalszą ekspansję we wschodniej Europie oraz na kolejnych kontynentach – komentuje Maciej Karnicki, Dyrektor Generalny Swiss Krono Group, Prezes Zarządu Kronopol sp. z o.o.

Tak duże zmiany wymagają dopasowania całej organizacji na wielu płaszczyznach, tak aby
w przyszłości móc oferować na coraz bardziej wymagających rynkach innowacyjne produkty oraz niezawodny serwis. Holding, mimo zmian, planuje zachować odmienność kulturową spółek w każdym z krajów.

Nowe logo
Nowe logo


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ