PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Kolekcja Le Boudoir marki Miloo Home. Fot. Miloo Home

Kolekcja Le Boudoir marki Miloo Home. Fot. Miloo Home

  • Autor: mg
  • 17 paź 2017 13:13 (aktualizacja: 18 paź 2017 10:27)

Marka House&more przeszła proces rebrandingu

Obecna na polskim rynku od 2009 roku marka House&more przeszła gruntowny rebranding. W efekcie zmieniła nazwę na Miloo Home. Wcześniej była to jedna z marek własnych w portfolio House&more. Zmianie uległa również identyfikacja wizualna marki.

Marka House&more przez 8 lat rozwijała sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, oferujących wyselekcjonowane meble i akcesoria w różnych stylach – od ciepłego i przytulnego stylu country, przez elegancki styl nowojorski do nowoczesnej klasyki. Obecnie House&more posiada 16 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Rozwija się również za granicą: produkty marki są do kupienia w salonach w Dusseldorfie i Berlinie. W kolejnych latach firma planuje ekspansję na inne rynki zagraniczne. W House&more, obok znanych zagranicznych marek, takich jak Riviera Maison, Manutti czy Eichholtz, przez lata rozwijała się marka własna Miloo, wewnątrz której znaleźć można trzy linie: Home, Garden i  Design.

House&more nie tylko zmieniło nazwę na Miloo Home, ale również identyfikację wizualną marki. Dawne logo ustąpiło miejsca nowemu, utrzymanemu w kolorystyce czerni i bieli oraz zamkniętemu w kwadracie logotypowi Miloo Home. Nowe logo odzwierciedla najważniejsze wartości marki – jakość, design i funkcjonalność.

Zainteresowanie wystrojem wnętrz rośnie z roku na rok, konsumenci są bardziej świadomi, poszukują inspiracji. Coraz częściej korzystają też z usług architektów wnętrz, na współpracę z którymi Miloo Home kładzie duży nacisk. Nowa marka oferuje kolekcje mebli do wnętrz (także tych na zamówienie), mebli ogrodowych, tekstyliów, oświetlenia, dekoracji, a także szkła i porcelany, które można dopasować do wnętrza w każdym stylu.

Na nadchodzący sezon marka Miloo Home przygotowała cztery kolekcje: "Velvet Castle", "Le Boudoir", "White Cottage" i "Blue Moon". Na każdą z nich składają się propozycje mebli – od kanap przez fotele, stoły i konsole, jak również bogata oferta lamp, akcesoriów i tekstyliów. Kolekcje powstały zgodnie z najnowszymi trendami obowiązującymi w modzie oraz współczesnym wzornictwie. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ