PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Tomek Rygalik, nowy dyrektor artystyczny marki Inspirium. Fot. Inspirium

Tomek Rygalik, nowy dyrektor artystyczny marki Inspirium. Fot. Inspirium

  • Autor: Mariusz Golak
  • 04 cze 2019 11:22 (aktualizacja: 06 cze 2019 10:20)

Marka Inspirium ma nowego dyrektora artystycznego

Tomek Rygalik objął funkcję dyrektora artystycznego marki Inspirium. Najbliższym celem jest stworzenie kolekcji mebli na rok 2020. Pierwsze efekty pracy Tomka Rygalika dla Inspirium ujrzą światło dzienne już jesienią tego roku.

Właściciele Inspirium i Tomek Rygalik od dłuższego czasu przyglądali się swoim aktywnościom na polskim rynku. Jak podkreślają obie strony, współpraca nie jest przypadkowa.

Nazwiska Rygalik nie trzeba przedstawiać nikomu. Jako jeden z nielicznych polskich projektantów ma tak szerokie kompetencje. Jego projekty spotykają się z uznaniem branży i odnoszą sukcesy rynkowe. Dla rozwijającej się marki to bardzo dobry prognostyk. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć mu opiekę artystyczną nad rozwojem Inspirium. Tym samym stawiamy na oryginalne polskie wzornictwo. Chcemy zbudować ofertę, która dzięki ciekawym wzorom będzie przyciągać uwagę najbardziej wymagających – komentuje Monika Struska, która wspólnie z Tomaszem Matejczykiem prowadzi firmę.

Swojego zainteresowania młodą polską firmą meblarską nie kryje również projektant.

Przed decyzją o współpracy dokładnie przyjrzałem się potencjałowi, jaki drzemie w Inspirium. Jej sposób działania przypomina modelem rodzinne firmy włoskie, które odniosły międzynarodowy sukces. Wizyta w fabryce w Żywcu, gdzie wszędzie panuje laboratoryjny porządek, przekonała mnie, że mam do czynienia z ludźmi znającymi się na sztuce meblarskiej, a rozmowa z parą właścicieli, że są pasjonatami. Wspaniałe rzeczy mogą osiągać tylko ludzie z odpowiednim nastawieniem, entuzjaści wierzący w swoje pomysły – dodaje Tomek Rygalik

Po objęciu stanowiska dyrektora artystycznego Tomek Rygalik skupi się na strategicznym rozwoju marki. Projektant zapowiada, że w pracy dla Inspirium przeniesie doświadczenie zdobyte przy współpracy ze światowymi markami, takimi jak Moroso czy Cappellini. Najbliższym celem jest stworzenie kolekcji mebli na rok 2020. Pierwsze efekty pracy Tomka Rygalika dla Inspirium ujrzą światło dzienne już jesienią tego roku.

Intensywnie pracuję nad pierwszymi modelami. W pracy z Inspirium proces twórczy jest o tyle łatwiejszy, że bazę w postaci bezkompromisowego podejścia do jakości już mamy. Nie spotykam się z tym często w branży meblarskiej. To zasługa właścicieli firmy, którzy przez dziesięć lat zarządzali jakością we włoskich firmach motoryzacyjnych. Mieli udział w uruchomieniu kultowego Fiata 500 oraz Alfa Romeo Giulietta. Wyrośli z branży, w której dokładność liczy się nanometrach – dodaje Rygalik.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ