Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Nobonobo (Inspirium)

Fot. Nobonobo (Inspirium)

  • Autor: bm
  • 12 wrz 2019 08:38 (aktualizacja: 17 wrz 2019 10:53)

Marka Inspirium zmienia swój wizerunek

Nowa nazwa marki, znanej do tej pory jako Inspirium zmienia nazwę na Nobonobo. Zmian jest jednak więcej, a wszystkie razem oznaczają dla firmy nowe otwarcie.

Rebranding marki wprowadzony jest od września. Obejmuje on nową nazwę, logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz stronę internetową. Zmiany są wyrazem nowego otwarcia dla firmy. Już pod nową marką Nobonobo kolekcje uzupełnią meble zaprojektowane przez Tomka Rygalika, jej dyrektora artystycznego.

Polska firma, znana dotychczas jako Inspirium, w krótkim czasie zbudowała pokaźną kolekcję mebli wypoczynkowych. Po dwóch latach funkcjonowania producent zdecydował się wprowadzić zmiany wizerunkowe w związku z nowym pozycjonowaniem na rynku. Od września meble firmy występują pod nazwą Nobonobo. 

- Ta metamorfoza to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w firmie przez ostatnie miesiące. Stawiamy na świeży, dobry i oryginalny design tworzony przez polskich projektantów. Nobonobo jest marką opartą na wzornictwie, o czym będziemy mogli się przekonać już późną jesienią, gdy zaprezentujemy nowości. Jestem przekonana, że kolekcje przygotowane przez Tomka Rygalika, naszego dyrektora artystycznego, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających, świadomych odbiorców - komentuje Monika Struska, która wraz z Tomaszem Matejczykiem prowadzi firmę. 

Nowe otwarcie jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. Dogłębne zmiany wymagały wprowadzenia całkowicie innej nazwy. W wyniku kreatywnych poszukiwań wybrana została nazwa składająca się z polskich wyrazów, która jest unikalna, rytmiczna
i zaskakująca. Jednocześnie słowo Nobonobo jest łatwe do wymówienia i zapamiętania przez cudzoziemców, co jest istotne przy stale rosnącym eksporcie i otwierających się kolejnych rynkach. 

- Siłą każdej rozwijającej się marki jest ciągła ewolucja, bo to ona otwiera nowe możliwości. Współczesny klient jest wyjątkowo świadomy i kieruje się wartościami takimi jak doskonała jakość i oryginalne wzornictwo. Portfolio produktów Nobonobo zostało starannie przeanalizowane i dopracowane. Zależy nam, aby zarówno produkty, jak i nowy wizerunek marki stanowiły spójną i unikalną całość - dodaje Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny Nobonobo.

Rebranding jest także połączony z uruchomieniem nowej strony internetowej nobonobo.pl. Zmianie ulegną również profile firmowe na Facebooku i Instagramie. Według planów trzy pierwsze kolekcje zaprojektowane przez Tomka Rygalika zaprezentowane będą premierowo późną jesienią tego roku. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ