Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:01

Meble wśród najcenniejszych marek

W rankingu najcenniejszych polskich marek, który 10 grudnia ub.r. opublikował w specjalnym dodatku dziennik „Rzeczpospolita” nie zabrakło marek meblowych. Najwyżej, na 32. miejscu sklasyfikowana została marka Black Red White.

Jej wartość w 2008 r. wyceniona została na 397,2 mln zł (wzrost o 13% w stosunku do roku 2007). W rankingu znalazły się też takie marki, jak: Forte (103. miejsce, wartość – 96,9 mln zł, wzrost o 25%), Komandor (235. miejsce, wartość – 31,8 mln zł, wzrost o 16%), Kler (256. miejsce, wartość – 26,5 mln zł), Gawin (274. miejsce, wartość – 22,9 mln zł, wzrost o 28%) oraz Mebelplast (298. miejsce, wartość – 19,6 mln zł). Ponadto, wysoką pozycję w rankingu (50. miejsce) zajęła marka Kronopol. Jej wartość wyceniono na 249,7 mln zł (wzrost o 240%!).

Najnowszy ranking „Rzeczpospolitej” był jego 5. edycją. Opublikowana na łamach dodatku do gazety lista najcenniejszych polskich marek zawiera 330 pozycji, natomiast pełna wersja rankingu (ponad 400 marek) udostępniana jest zainteresowanym odpłatnie. Badanie przeprowadził Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy Presspublica (wydawca „Rzeczpospolitej”). Wzięło w nim udział 1,2 tys. osób powyżej 15. roku życia.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ