PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Mikomax Smart Office

Fot. Mikomax Smart Office

  • Autor: mg
  • 15 lis 2017 08:59 (aktualizacja: 15 lis 2017 09:25)

Mikomax Smart Office i Xplan startują z usługą liftingu biur

Firmy Mikomax Smart Office oraz Xplan wprowadziły kilkutygodniowy program rearanżacji miejsca pracy. To propozycja dla najemców i właścicieli powierzchni biurowych, którym zależy na szybkiej zmianie swojej siedziby. Celem metamorfozy jest zwiększenie funkcjonalności i wsparcie najemców biurowych w budowaniu pożądanego wizerunku.

Jak wynika z badań, wygląd i funkcjonalność biura mają duże znaczenie dla polskich pracowników. Według ankiety przeprowadzonej przez Mikomax Smart Office oraz ABSL, aż 5 proc. osób w wieku 26-35 lat i 71 proc. osób w wieku 36-45 lat uważa wygląd i organizację w biurze za ważne. Pracodawcy są coraz bardziej świadomi, że jakość przestrzeni biurowej przekłada się zarówno na efektywność pracy, jak i poziom satysfakcji oraz lojalności zespołu. Jednak wiele firm rezygnuje z wprowadzenia zmian, obawiając się kosztów, jakie niesie ze sobą rearanżacja i wyzwania związane z logistyką, np. konieczność czasowego wyłączenia powierzchni z użytku. Usługa „Pimp my office” powstała jako odpowiedź na potrzeby tej grupy firm. Jej założeniem jest osiągnięcie maksymalnego efektu przy ograniczeniu budżetu i maksymalnym skróceniu czasu prowadzenia prac. 

Jak ocenić, czy w naszym biurze potrzebna jest zmiana? Ważnym sygnałem jest to, że aranżacja biura negatywnie odbija się na pracy. Jeśli zespół cały czas się powiększa i brakuje miejsca na kolejne stanowiska, a nasi pracownicy tracą cenny czas na szukanie sali do spotkań albo miejsca do swobodnego przeprowadzenia rozmowy telefonicznej, to jest znak, że potrzeba zmiany. Podobnie, kiedy obserwujemy, że biuro nie jest dobrze odbierane przez potencjalnych nowych pracowników, a osoby już zatrudnione skarżą się na brak komfortu czy hałas. Oferujemy wszystkie elementy niezbędne do tego, aby taka zmiana była efektywna, czyli analizę stanu wyjściowego i obserwację, w jaki sposób zespół wykorzystuje przestrzeń biurową. Prace rearanżacyjne mogą zamknąć się w 6 tygodniach, a cały proces, łącznie z analizą i tworzeniem projektu, w 8. Aby było to możliwe, klient otrzymuje projekt, który zakłada tylko najbardziej efektywne i możliwe do zrealizowania rozwiązania – mówi Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu Mikomax Smart Office.

Metamorfoza biura składa się z dwóch etapów. Pierwszy polega na zebraniu informacji o oczekiwaniach klienta. Prowadzona jest też obserwacja migawkowa, która pozwala ocenić, w jaki sposób pracownicy korzystają z dotychczasowej przestrzeni i które ich potrzeby powinny zostać uwzględnione w projekcie. Na podstawie tych danych powstają dwa projekty do wyboru, zgodne z założeniami i budżetem. Prace realizowane są tak, aby dostosować się do potrzeb klienta, np. mogą być prowadzone w nocy, kiedy biuro nie jest używane.

Oferta liftingu dedykowana jest nie tylko najemcom, ale również właścicielom budynków, którzy chcą zwiększyć atrakcyjność swojej nieruchomości. W ramach zmian oferujemy szereg prac aranżacyjno-budowlanych. Od malowania poprzez wymianę stolarki drzwiowej, wymianę posadzek, przesłon okiennych czy dostawienie ścianek szklanych wyznaczających nowe powierzchnie. Możemy również odmienić biuro poprzez dodanie koloru; malowanie ścian, tapetowanie czy wymianę wykładziny na nową. Zwiększymy atrakcyjność przestrzeni dzięki zieleni, dekoracjom, wprowadzeniu rozwiązań akustycznych, a także wyposażamy przestrzeń w mobilne rozwiązania przeznaczone do rozmów telefonicznych, spotkań w mniejszej grupie czy pracy w skupieniu. Obecnie duży wpływ na kształtowanie miejsca pracy mają sami pracownicy, dlatego chcemy w ich ręce oddać narzędzie, które pomoże w przeprowadzeniu tej zmiany sprawnie, bezboleśnie i efektownie  – mówi Zuzanna Wiak, marketing & development manager firmy Xplan.

Jak zaznacza Zuzanna Mikołajczyk, nadrzędnym celem metamorfozy biura jest wsparcie i optymalizacja pracy danej organizacji.

Korzyści, jakie płyną z takich zmian, to m.in. realna poprawa komfortu pracy, uatrakcyjnienie dotychczasowej przestrzeni i możliwość zaprezentowania się jako pracodawca odpowiadający na potrzeby zespołu. Dodatkowo, proponowany przez nas tryb szybkiej metamorfozy ułatwia podjęcie decyzji o zmianach – komentuje Zuzanna Mikołajczyk.  

Obecnie usługa dostępna jest w pięciu miastach, w tym w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Łodzi i Katowicach.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ