Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Kuchnia z serii Senso Kitchens firmy Black Red White. Fot. Black Red White

Kuchnia z serii Senso Kitchens firmy Black Red White. Fot. Black Red White

  • Autor: mg
  • 16 kwi 2018 16:36 (aktualizacja: 17 kwi 2018 10:26)

Nowa kampania promocyjna firmy Black Red White

Firma Black Red White rozpoczęła nową kampanię promocyjną pod hasłem „Kuchnia dopasowana do Ciebie”. Marka promuje w ten sposób ofertę kuchni na wymiar z serii "Senso Kitchens".

W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne (30’ i 15’). Wspierają ją również działania zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie, Internecie oraz eventy w wybranych salonach marki. Spoty powstały przy współpracy Deloitte Digital z FCB Bridge2Fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, a działania PR koordynuje Hill+Knowlton Strategies.

"Senso Kitchens" firmy Black Red White to oferta kuchni na wymiar. W ramach linii klienci mogą zaprojektować własną kuchnię dopasowaną nie tylko do własnych upodobań, ale przede wszystkim do wymiarów i specyfiki każdego wnętrza. W ofercie dostępnych jest blisko 40 wzorów frontów – od nowoczesnych i minimalistycznych, po klasyczne i tradycyjne w kolorze drewna, z eleganckimi zdobieniami. Projektując własną kuchnię, możemy wybrać kolorystykę korpusów mebli oraz blatów, a także elementy wyposażenia dodatkowego i energooszczędne rozwiązania oświetlenia. 

Akcja najnowszego spotu telewizyjnego toczy się w starej, nieustawnej kuchni. W roli głównej możemy zobaczyć małżeństwo z małym synkiem, spędzające czas przy wspólnym śniadaniu. W niezagospodarowanej wnęce, na starym krześle, swoje stałe miejsce ma także… słoń – ulubiona maskotka chłopca. Kiedy maluch chwyta zabawkę, pomieszczenie przechodzi metamorfozę. Od teraz rodzina znajduje się w nowej, przemyślanej i funkcjonalnie zorganizowanej kuchni. Nieustawna wnęka zamienia się w praktyczną szafkę cargo, która mieści wiele produktów spożywczych. Nieustawny, rozwarty kąt pomieszczenia został funkcjonalnie wykorzystany – dzięki rozwiązaniom szytym na miarę, w jego miejscu znajdują się teraz pojemne szafki i blat, który zapewnia wiele przestrzeni do pracy. W sercu pomieszczenia stoi teraz duża wielofunkcyjna wyspa wyposażona w zlew, wiele pojemnych szafek i przestronny blat, przy którym (dzięki specjalnej wnęce na hokery) można wygodnie usiąść. Nawet duży pluszowy słoń znalazł miejsce dla siebie.

 

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ