Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Salony Agata

Fot. Salony Agata

  • Autor: bm
  • 31 sty 2019 09:37

Nowa odsłona kampanii promocyjnej salonów sieci Agata

Kolejny etap kampanii Agaty – podobnie jak poprzednie – odbywa się również z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Obejmuje spoty telewizyjne, internet i radio. Kampania ruszy od 20 kwietnia 2019.

W każdym z nowych spotów Małgorzata Socha wciela się w odmienne role klientki o specyficznych wymaganiach. Naprzeciw jej potrzebom wychodzi pracownik salonu przedstawiając różnorodną
i szeroką ofertę sklepu, w której każdy znajdzie to, czego szuka dla siebie i rodziny. Tym samym marka podkreśla szeroki wybór asortymentu w salonach Agata oraz inspiruje do komponowania wnętrz odzwierciedlających styl i osobowość.

Kolejna odsłona kampanii, w której Małgorzata Socha wciela się w charakterystyczne postaci sprawia, że nasza nowa komunikacja jest nie tylko dowcipna, ale również podkreśla szeroki wybór, którym charakteryzują się nasze salony. Ten konkretny wybór ambasadora i scenariusza pozwala na budowanie marki z lekkim przymrużeniem oka, bliższej ludziom, przy jednoczesnym zachowaniu jej nowoczesności. Rozpoczynająca się właśnie kampania nie tylko buduje wizerunek, ale również komunikuje ofertę promocyjną, w ramach której Agata S.A. nie tylko daje możliwość zakupu w systemie „60 rat 0% bez dodatkowych kosztów”, ale również finansuje 2 pierwsze raty kredytu. – podkreśla Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata S.A.

Kreację przygotowała Agencja Opus B, za zakup czasu reklamowego odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum Polska.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ