PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Kadr ze spotu reklamowego sieci Agata

Kadr ze spotu reklamowego sieci Agata

  • Autor: bm
  • 25 kwi 2019 11:48 (aktualizacja: 29 kwi 2019 15:34)

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej sieci Agata

Tym razem marka Agata postawiła na młodzież. Bunt nastolatki jest głównym motywem nowej serii spotów reklamowych z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. To kontynuacja wcześniejszej kampanii zapoczątkowanej w 2017 roku.

Marka Agata zaprezentowała pierwszy spot telewizyjny w ramach nowej odsłony kampanii. Konwencja serii reklam z udziałem ambasadorki Małgorzaty Sochy powstała w 2017 roku. Linia kreatywna przyjęta przez markę jest konsekwentnie rozwijana w ramach spójnej strategii wizerunkowej firmy. Tym razem Małgorzata Socha pojawia się tam, gdzie trzeba znaleźć wspólny język między pokoleniem dzieci, a rodziców.

W nowym spocie reklamowym marki Agata, nawiązującym do idei „Dla każdego coś”, pojawia się małżeństwo poszukujące mebli dla nastoletniej córki. Rodzice starają się znaleźć najbardziej funkcjonalną kolekcję mebli młodzieżowych, jednak nastolatka zdaje się być zainteresowana wyłącznie swoim… telefonem. Z dialogiem, który nawiązuje się między ojcem a dzieckiem, z pewnością utożsami się niejeden rodzic nastolatka.

Każdy z nas jest inny, jednak często łączą nas podobne doświadczenia. W naszych spotach staramy się pokazywać sytuacje bliskie ludziom. Gra słów i zabawna konwencja reklam zaprezentowane
w poprzedniej odsłonie kampanii spodobały się Polakom. Świadczy o tym między innymi to, że badanie przeprowadzone w styczniu br. na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna i opublikowane w jednym z pism branżowych wskazało, że nasz spot z bokserem znalazł się wśród pięciu najlepiej ocenianych przez Polaków reklam – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A. – Zdecydowaliśmy się na kontynuację dotychczasowej koncepcji i liczymy, że nasze nowe reklamy będą równie ciepło odebrane, jak poprzednie – dodaje.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ