Biznesmeblowy.pl

Fabryka frontów meblowych Stolzen

Nowa strategia działania firmy Stolzen

  • Autor: bm
  • 19 wrz 2016 10:00 (aktualizacja: 20 wrz 2016 09:49)

Stolzen - fabryka frontów meblowych z Elbląga odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii na lata 2016-2020. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Ostatnie lata to czas dużych zmian w firmie Stolzen, która z małej rodzinnej firmy przekształciła się w nowoczesną fabrykę stając się jednym z kluczowych graczy na polskim rynku frontów meblowych.

"Na dzisiejszym, silnie konkurencyjnym rynku nie wystarcza posiadanie bardzo dobrych produktów i świetnych pracowników. Konieczne jest dotarcie z atrakcyjnym przekazem o firmie do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów. Właśnie dlatego decydujemy się na nowe logo i zmianę identyfikacji naszej marki” - wyjaśnia Agnieszka Adamek-Zemke, Dyrektor Sprzedaży w firmie Stolzen. - "Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek, aby zakomunikować zmiany, jakie konsekwentnie wprowadzamy w firmie. Nasi klienci już je widzą. Pora, aby pokazać je także klientom naszej konkurencji. Marka Stolzen należy do najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych w branży frontów meblowych. Dlatego w nowej identyfikacji wizualnej czerpiemy to co najlepsze z historii firmy, łącząc to z nowoczesnością i dynamiką, przystającą do wizerunku nowoczesnej firmy będącej liderem rynku frontów meblowych ”.

Nowe logo zostało wprowadzone do komunikacji z dniem 1 września 2016 roku. Zastąpiło identyfikację, która obowiązywała w latach 1994-2015. Zmianie uległa kolorystyka, krój logotypu oraz umiejscowienie ikony rozpoznawczej marki. Logo stało się znacznie prostsze, a zarazem bardziej wyraziste i czytelne. 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce