Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fabryka frontów meblowych Stolzen

Fabryka frontów meblowych Stolzen

  • Autor: bm
  • 19 wrz 2016 10:00 (aktualizacja: 20 wrz 2016 09:49)

Nowa strategia działania firmy Stolzen

Stolzen - fabryka frontów meblowych z Elbląga odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii na lata 2016-2020. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Ostatnie lata to czas dużych zmian w firmie Stolzen, która z małej rodzinnej firmy przekształciła się w nowoczesną fabrykę stając się jednym z kluczowych graczy na polskim rynku frontów meblowych.

"Na dzisiejszym, silnie konkurencyjnym rynku nie wystarcza posiadanie bardzo dobrych produktów i świetnych pracowników. Konieczne jest dotarcie z atrakcyjnym przekazem o firmie do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów. Właśnie dlatego decydujemy się na nowe logo i zmianę identyfikacji naszej marki” - wyjaśnia Agnieszka Adamek-Zemke, Dyrektor Sprzedaży w firmie Stolzen. - "Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek, aby zakomunikować zmiany, jakie konsekwentnie wprowadzamy w firmie. Nasi klienci już je widzą. Pora, aby pokazać je także klientom naszej konkurencji. Marka Stolzen należy do najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych w branży frontów meblowych. Dlatego w nowej identyfikacji wizualnej czerpiemy to co najlepsze z historii firmy, łącząc to z nowoczesnością i dynamiką, przystającą do wizerunku nowoczesnej firmy będącej liderem rynku frontów meblowych ”.

Nowe logo zostało wprowadzone do komunikacji z dniem 1 września 2016 roku. Zastąpiło identyfikację, która obowiązywała w latach 1994-2015. Zmianie uległa kolorystyka, krój logotypu oraz umiejscowienie ikony rozpoznawczej marki. Logo stało się znacznie prostsze, a zarazem bardziej wyraziste i czytelne. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ