Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Kadr z nowego spotu telewizyjnego promującego markę Agata.

Kadr z nowego spotu telewizyjnego promującego markę Agata.

  • Autor: mg
  • 04 gru 2018 09:09 (aktualizacja: 05 gru 2018 14:17)

Nowe spoty telewizyjne sieci salonów Agata

Ruszyła kolejna seria spotów telewizyjnych sieci salonów Agata. Tradycyjnie bierze w nich udział ambasadorka marki - Małgorzata Socha.

W kwietniu 2018 roku spółka Agata rozpoczęła kampanię reklamową „Dla każdego coś”, która w lekki
i zabawny sposób przedstawia często nietypowe potrzeby swoich klientów. Marka podkreśla w ten sposób, że asortyment salonów Agata jest tak szeroki, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie. W najnowszej serii spotów pokazany jest dylemat, z którym ma do czynienia wielu z nas. Chodzi o wybór odpowiedniego mebla w chwili, gdy podobają nam się przynajmniej dwa.

W nowym spocie klient o prawdziwie atletycznej sylwetce „boksuje się z myślami”, nie wiedząc, który narożnik ma wybrać. Jego rozterki próbuje rozwiązać Małgorzata Socha, która subtelnie komplementując aparycję „boksera”, podpowiada mu możliwe rozwiązanie.

Prędzej czy później każdy z nas staje przed dylematem zakupu potrzebnego mebla. Podjęcie decyzji, który wybrać, może być dla nas nie lada wyzwaniem. W salonach Agata na co dzień pomocą naszym klientom służą doradcy. Najnowszy spot telewizyjny, podobnie jak poprzednie, jest zrealizowany w sposób przejaskrawiony i z przymrużeniem oka, ale jest dobrą przenośnią dla sytuacji dokonywania wyboru. Kampania „Dla każdego coś” świetnie pokazuje, że różni klienci mają różne preferencje co do stylu wnętrz w swoich domach. Każdy z nich znajdzie w naszych salonach odpowiednie dla siebie meble i dodatki – przyznają przedstawiciele marki Agata.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ