PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. IKEA

Fot. IKEA

  • Autor: Rynekspozywczy.pl
  • 05 sie 2019 16:34 (aktualizacja: 06 sie 2019 10:56)

Nowy koncept sprzedaży IKEA

IKEA przeprojektowała swój sklep w holenderskim Groningen. Obecnie podstawą prezentacji wszystkich znajdujących się w nim artykułów jest cena.


Celem nowego konceptu jest sprzedaż rozwiązań pakietowych, a nie pojedynczych mebli. To kolejny nowy pomysł marki IKEA, testowany w jej placówkach handlowych. Wcześniej w niemieckich sklepach sprawdzano możliwość skupu i sprzedaży używanych mebli. Z kolei w Szwajcarii testowany jest pomysł związany z leasingiem mebli.

Holenderski sklep testowy koncentruje się na konkretnych pomieszczeniach (na przykład salonie), a następnie pokazuje, jak mogą one wyglądać całościowo wyposażone. Ma to nie tylko być inspiracją aranżacyjną, ale też zachęcić klientów do kupna całego pakietu kompleksowych rozwiązań.

Nowy koncept sklepu powstał na podstawie uwag personelu oraz klientów, a prezentowane pokoje zostały zaprojektowane zgodnie z ich pomysłami i standardem życia. Pod uwagę wzięto także inne czynniki, w tym dochód przeciętnego klienta. Groningen ma najniższy średni dochód w Holandii. Wzięliśmy to pod uwagę przy prezentacji naszych produktów. Na przykład, pokazujemy kuchnie od najtańszej do najdroższej. To pozwala klientom znaleźć rozwiązanie adekwatne do ich budżetu - mówi Stefan Kroes, kierownik sklepu.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ