Biznesmeblowy.pl

Fot. Mint Grey

Otwarcie butiku marki Mint Grey

  • Autor: mg
  • 28 paź 2016 12:41 (aktualizacja: 28 paź 2016 14:46)

12 października br. w warszawskim butiku Mint Grey odbyła się uroczysta prezentacja nowej odsłony flagowego butiku przy ul. Kopernika w Warszawie. Prezentowane są tam przede wszystkim meble i dodatki aranżacyjne, wykorzystywane do aranżacji wnętrz wywodzących się z kultury anglosaskiej.

Butik przy ul. Kopernika jest pierwszym, otwartym w 2012 roku, butikiem marki. Obecnie zajmuje powierzchnię ponad 300 m2. Jego aranżacja wiernie odzwierciedla wygląd amerykańskiego domu. W butiku znajdują się aranżacje sypialni, jadalni, łazienki czy salonu – wszystkie utrzymane są w tonie amerykańskiej klasyki - od nadmorskiego stylu Hampton, po styl nowojorski z nutą eklektyzmu. Główną część ekspozycji stanowią meble (często kolekcje autorskie) oraz dodatki aranżacyjne.

Mint Grey to marka na krajowym rynku wyposażenia wnętrz. Pierwszy warszawski butik powstał w 2012 roku, kolejny dwa lata później, obecnie funkcjonuje również sklep online. Każdy z nich to swoisty concept store prezentujący nie tylko własne produkty (autorskie meble) ale także renomowanych światowych marek, jak i mniej znanych, dostępnych tylko w Mint Grey. Misją marki jest propagowanie Stylu Nowojorskiego Klasycznego w Polsce oraz każdego stylu wywodzącego się z kultury anglosaskiej: Coastal Living, Hamptons, New England czy Paryskiego. 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce