PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Pfleiderer

Fot. Pfleiderer

  • Autor: mg
  • 07 lut 2018 10:21 (aktualizacja: 07 lut 2018 11:10)

Pfleiderer Group zamierza postawić na inwestycje

Jednym z założeń strategii Pfleiderer Group, która ma być realizowana do 2021 roku, jest stały rozwój w zakresie produktów z wartością dodaną. Mają to zapewnić przede wszystkim  nowe inwestycje. Planowane nakłady inwestycyjne wyniosą na średniorocznym poziomie ok. 70 mln euro.

Czytaj też: Wyhamowanie produkcji mebli w grudniu 2017 roku

Naszym celem jest zwiększenie przychodów Grupy do poziomu ok. 1,2 mld euro w 2021 roku. Będziemy mogli to osiągnąć dzięki inicjatywom ukierunkowanym na wzrost mocy produkcyjnych w zakresie wysokomarżowych produktów - powiedział Tom K. Schäbinger, CEO Pfleiderer Group, podczas otwarcia nowej linii lakierniczej w Leutkirch.

Jednym z założeń strategii Pfleiderer Group, która ma być realizowana do 20121 roku, jest stały rozwój w zakresie produktów z wartością dodaną, na których osiągane są najwyższe marże i które wyróżniają produkty Grupy od konkurencyjnych. Portfolio produktowe będzie rozszerzane o kolejne wzory dekoracyjne i powierzchnie inspirowane nowymi trendami i tworzone w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Strategia zakłada stabilne nakłady inwestycyjne na średniorocznym poziomie ok. 70 mln euro, łącznie z nakładami odtworzeniowymi w wysokości ok. 20 mln euro rocznie. Realizacja strategicznych projektów, takich jak uruchomienie linii lakierniczej w Leutkirch, „Czteropak inwestycyjny” w Grajewie, linia do produkcji blatów i projekt Dynasteam w Wieruszowie, linia szlifierska w największym zakładzie w Neumarkt oraz rozwój spółki Silekol pomogą osiągnąć cele, jakimi są m.in. wzrost wyniku EBITDA oraz osiąganych marż.

Strategia zakłada wzrost skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży do poziomu ok. 1,2 mld euro za rok zakończony 31 grudnia 2021 roku. Celem jest również wzrost rentowności skonsolidowanej EBITDA do poziomu co najmniej 16 proc. wartości przychodów ze sprzedaży za rok zakończony 31 grudnia 2021 roku, co powinno oznaczać również wzrost zysków.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ