Biznesmeblowy.pl

Ekspozycja w salonie sieci Verle Küchen&Siemens. Fot. Verle Küchen&Siemens

Plany sieci Verle Küchen & Siemens na 2018 rok

  • Autor: mg
  • 20 gru 2017 12:35 (aktualizacja: 21 gru 2017 10:52)

W 2017 roku na polskim rynku wnętrzarskim pojawiła się nowa marka kuchenna - Verle Küchen&Siemens. To koncept salonów z zabudowami i urządzeniami stworzony przez firmę Galicja Tomaszek przy współpracy z Siemensem. Pierwsze miesiące były okresem dynamicznego rozwoju sieci i budowania świadomości marki.

Od jesieni, kiedy Verle Küchen zadebiutowało w Polsce, otwartych zostało już osiem salonów, w tym jeden w standardzie Prime Studio Verle Siemens, czyli prezentujący wyłącznie ofertę nowej marki. Koniec roku zamknie się otwarciem kolejnych dwóch salonów. Do tej pory nowoczesne kuchnie „made in Germany” mogą już kupić klienci m.in. ze Szczecina, Gdańska, Lublina czy Rzeszowa.

Na rok 2018 firma zaplanowała otwarcie kolejnych 20 salonów w całej Polsce. Salony Verle Küchen rozwijają się w oparciu o partnerstwo biznesowe proponowane przez Galicję Tomaszek przedsiębiorcom doświadczonym już w branży urządzania wnętrz. Zgodnie ze strategią salony Verle Küchen otworzą swoje podwoje w największych miastach kraju, m.in. w Krakowie i Katowicach. Również w stolicy z końcem lutego 2018 roku powstanie flagowy salon Verle. Przy ulicy Puławskiej klienci zainteresowani nowoczesną zabudową kuchenną będą mogli zapoznać się z szeroką ofertą modeli i dodatkowego wyposażenia na powierzchni 270 m2. I podobnie jak ma to miejsce we wszystkich salonach firmy, wraz projektem i zakupem mebli będzie można tu od razu dobrać sprzęt AGD harmonizujący z wybraną zabudową. Verle Küchen strategicznie współpracuje bowiem z producentem AGD, Siemensem.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce