Biznesmeblowy.pl

Materiał prasowy IKEA

Pluszaki IKEA - kolejna odsłona akcji społecznej

  • Autor: bm
  • 29 lis 2016 08:15

Firma IKEA rok temu zaprosiła dzieci z całego świata do stworzenia limitowanej edycji zabawek. Najmłodsi narysowali wymyślone przez siebie stworki, a 10 zwycięskich projektów zrealizowano i są one obecnie dostępne we wszystkich sklepach IKEA. Sprzedaż zabawek wspiera nową kampanię społeczną IKEA „Zabawa to poważna sprawa”.

Tegoroczna kolekcja Sagoskatt to seria dziesięciu wyjątkowych pluszaków zaprojektowanych przez dzieci pochodzących z różnych części świata. W tym roku w skład limitowanej edycji wchodzą m.in. czerwona bakteria, różowy „koniozaur”, niebieski pies i różowa sowa. Kolekcja, tak jak wszystkie pozostałe zabawki i książki z działu IKEA dla Dzieci, bierze udział w tegorocznej kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”, wspierającej prawa dzieci do zabawy i rozwoju.

Nowa kampania społeczna IKEA podkreśla korzyści płynące z zabawy dla wszystkich dzieci. Ze sprzedaży każdej zabawki lub książeczki dla najmłodszych, w okresie trwania kampanii (20.11-24.12) IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz projektów, które prowadzone są w najuboższych społecznościach na świecie i wspierają rozwój oraz edukację dzieci, a także sport i oczywiście zabawę. Wśród organizacji współpracujących są UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children. „Zabawa to poważna sprawa” to nowa kampania społeczna IKEA, która pojawiła się w miejsce projektu „Pluszaki dla edukacji”, prowadzonego przez firmę przez ostatnich 13 lat. Częścią nowej kampanii niezmiennie pozostaje konkurs rysunkowy dla dzieci.

„Jesteśmy zachwyceni tegoroczną kolekcją Sagoskatt. Pluszaki zaprojektowane na podstawie rysunków pokazują, że dziecięca wyobraźnia nie ma żadnych granic. To raczej my dorośli zwykliśmy narzucać ograniczenia własnej fantazji. Właśnie zakończyliśmy zbieranie zgłoszeń do kolejnej odsłony konkursu. Cieszymy się, że najmłodsi tak chętnie angażują się w inicjatywę, która wspiera ich rówieśników z innych części świata. Wybór najlepszych projektów będzie niezwykle trudny, ponieważ wszystkie są wyjątkowe” - podkreśla Agata Czachórska, Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce