PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Sofa Axel Classic marki Montis. Fot. Montis

Sofa Axel Classic marki Montis. Fot. Montis

  • Autor: mg
  • 11 sie 2017 14:11 (aktualizacja: 14 sie 2017 13:12)

Pojawiła się nowa marka meblarska na polskim rynku kontraktowym

BM Project wprowadził na polski rynek nową markę. Produkowane przez Montis meble to w większości modele tapicerowane (sofy, narożniki, fotele), które uzupełnia kilka rodzajów oryginalnych stołów. Meble projektowane są przez znanych holenderskich designerów.

BM Project, firma specjalizująca się w dystrybucji mebli przeznaczonych do przestrzeni komercyjnych, wprowadziła na polski rynek nową markę holenderską Montis. Jej motto brzmi: „dzisiejsze ikony stają się klasykami jutra”. Wśród designerów projektujących meble dla marki Montis znajdują się Studio Job, Niels Bendtsen, Gijs Papavoine, Gert Batenburg, Dick Spierenburg, Demakersvan, Simona Pengelly, Bertjan Pot czy Arian Brekveld.

Montis korzysta z najlepszych tradycji rzemieślniczych, ale równocześnie rozwija nowoczesne technologie. Od początku istnienia holenderska firma nie przestaje zaskakiwać innowacyjnym podejściem do produkcji mebli. Na początku lat 80. wprowadziła oryginalną technikę tapicerską, która polega na tym, że obicie nie jest sztywno napięte na oparciu fotela, ale nonszalancko układa się na nim niczym ubranie na ciele człowieka. Technika została pierwszy raz użyta przy produkcji krzesła "Chaplin", które dziś określa się mianem klasyka. Z kolei w latach 90. wdrożona została nowa technologia kształtowania pianki poliuretanowej. Dzięki niej korpus mebli tworzony jest wyłącznie z tego nowoczesnego tworzywa. Poszczególne części mebli nie muszą być klejone. Daje to ogromną swobodę w projektowaniu i opracowywaniu modeli zapewniających wysoki komfort siedzenia.

Marka Montis została założona przez trzech braci Van Den Berg. Nazwa firmy inspirowana jest nazwiskiem rodu: Montis to dopełniacz łacińskiego słowa „monte", które oznacza „góra" (niderlandzkie „berg”). Założenie jest proste: projektować nowoczesne meble z wygodnymi siedziskami. Pomocnikami trójki braci są: kaletnik i tapicer. Od 1975 roku firma za swoją siedzibę obrała Dongen, miejscowość znaną z licznych garbarni. Na początku lat 80. Montis, po sukcesie w Holandii i Niemczech, zadebiutował w Stanach Zjednoczonych, a następnie na Bliskim i Dalekim Wschodzie. W 1990 roku Paul van den Berg przejął zarządzanie przedsiębiorstwem. Jego celem jest projektowanie i produkcja mebli, które miałyby oryginalny wygląd, a przy tym nie traciłyby na wygodzie. Efektem tego podejścia jest rozpoczęcie na początku XXI wieku, trwającej do dziś, współpracy ze znanymi designerami


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ