PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Shutterstock

Fot. Shutterstock

  • Autor: mg
  • 01 sie 2019 11:12 (aktualizacja: 01 sie 2019 13:12)

Polscy meblarze wezmą udział w amerykańskich targach

Dzięki dofinansowaniu projektu OIGPM przez Polską Fundację Narodową polscy meblarze będą mogli wziąć udział w trzech edycjach targów odbywających się w amerykańskim High Point.

Po raz pierwszy w historii polskiego meblarstwa mamy szansę wspólnie zaprezentować na rynku
USA, podczas targów w High Point, wartość polskiego wzornictwa i potencjał produkcji polskich
fabryk mebli – powiedział prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli Jan Szynaka.

Dzięki wsparciu Polskiej Fundacji Narodowej zostanie przygotowane wspólne stoisko o powierzchni ponad 300 m2, prezentujące ofertę polskich firm meblarskich oraz wystawę polskiego wzornictwa w zakresie wnętrz. Działania zostaną wsparte kampanią medialną skierowaną do amerykańskich profesjonalistów, zajmujących się meblami oraz designem, a na terenie High Point stanie w trakcie targów instalacja artystyczna – rzeźba - wykonana przez Oskara Ziętę.

W projekcie założono udział 8 firm, w tym 3 studiów projektowych oferujących produkty o dużej
wartości wizerunkowej oraz posiadających duży potencjał eksportowy. Polską obecność w High Point zaplanowano na 3 edycje targów, tzn: październik 2019 roku oraz kwiecień i październik 2020 roku.

Organizator odpowiada za rezerwację powierzchni targowej i przygotowanie oraz obsługę stoiska,
zapewnienie tłumaczy oraz transport eksponatów, a także realizację kampanii medialnej wraz z
przygotowaniem wystawy promującej polski design. Całość uzupełnią działania na rzecz pozyskania
nowych kontaktów i kojarzenia partnerów biznesowych.

Uczestnicy projektu zobowiązują się do wniesienia wkładu w wysokości 315 tys. zł za udział w 3
edycjach targów High Point. Dofinansowanie Polskiej Fundacji Narodowej w wysokości 1 mln zł
wyniesie blisko 40% kosztów projektu.

Od grudnia 2018 roku Izba pracowała z PFN nad wypracowaniem koncepcji, która pozwoli na wsparcie budowy wizerunku branży meblarskiej. Udało się znaleźć sposób na promocję Polski i jej dziedzictwa kulturowego oraz potencjału gospodarczego poprzez połączenie dokonań polskich projektantów i firm produkujących meble – powiedział Tomasz Wiktorski, współautor koncepcji projektu.

Uruchomienie projektu to wielki sukces branży meblarskiej i okazja do pokazania, że możemy
skutecznie wychodzić na nowe rynki, łącząc siły i prezentując kompleksową ofertę polskiego
meblarstwa. To także nowy model promocji, który pozwala połączyć potencjał firm z budowaniem
wizerunku Polski jako kraju oferującego markowe produkty – dodał Michał Strzelecki, dyrektor
biura Izby.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie zapraszamy do kontaktu z biurem OIGPM.
Rekrutacja trwa do 2 sierpnia.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ