Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fabryka firmy Meble Wójcik w Elblągu. Fot. Meble Wójcik

Fabryka firmy Meble Wójcik w Elblągu. Fot. Meble Wójcik

  • Autor: bm
  • 12 cze 2018 11:20 (aktualizacja: 14 cze 2018 15:12)

Powstanie strategia promocji polskiej branży meblarskiej

Według autorów raportu „Polskie Meble”, do końca 2020 roku polski sektor meblarski powinien zająć pierwsze miejsce Europie w wartości eksportu mebli. Aby udało się zrealizować te zamierzenia, konieczna będzie odpowiednia strategia...

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli postanowiła opracować strategię promocji polskiej branży meblarskiej na rynkach zagranicznych. Jest ona konieczna, aby wspomóc branżę w dalszym rozwoju i utrzymaniu wysokiej pozycji w produkcji mebli i ich eksporcie. 

Na przestrzeni ostatnich 25 lat polski przemysł meblarski osiągnął znaczący sukces. Polska branża meblarska awansowała do ścisłego grona liderów eksportu mebli na świecie. W ujęciu globalnym więcej mebli eksportują jedynie Chińczycy, Włosi i Niemcy. Przeliczając produkcję meblarską na kilogramy i tony Polska zajmuje pozycję drugiego eksportera mebli na świecie. Blisko 90 procent mebli wyprodukowanych w Polsce trafia na eksport. Jednocześnie już od dłuższego czasu mówi się w branży o konieczności szeroko zakrojonej promocji zarówno produktów poszczególnych polskich firm, jak i polskiej marki meblowej,  która będzie postrzegana w świecie nie tylko jako dostawca dużych ilości mebli, ale też przez pryzmat wysokiej jakości i dobrego wzornictwa.

OIGPM na swojej stronie udostępnia ankietę, której wypełnienie pomoże w tworzeniu strategii:

ANKIETA


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ