Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Comforteo

Fot. Comforteo

  • Autor: bm
  • 16 marz 2018 14:24 (aktualizacja: 20 marz 2018 09:01)

Poznański debiut marki Comforteo

Comforteo to nowa marka firmy Meble Marzenie – znanego producenta mebli tapicerowanych, łóżek i materacy. Tym brandem objęto właśnie materace i łóżka, a oficjalny debiut marki miał miejsce na targach meblowych w Poznaniu.

Dzięki rozdzieleniu portfolio produktowego Meble Marzenie i Comforteo firma precyzyjnie trafia do osób szczególnie zainteresowanych urządzaniem salonu oraz wyposażaniem sypialni. Wyodrębnienie brandu Comforteo pozwala na jeszcze skuteczniejsze i bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów z ofertą dopasowaną do indywidualnych wymagań.

"Celem tegorocznych targów była prezentacja Comforteo. Wydarzenie to było bardzo ważnym punktem naszej strategii, który jednocześnie stanowi trampolinę dla rozwoju Comforteo. Szeroki debiut możemy ocenić jako bardzo udany. Opinie naszych kontrahentów i wszystkich osób, które odwiedziły stoisko, potwierdziły, że obrany przez nas kierunek jest właściwy. Goście z Polski, jak i zza granicy byli pod wrażeniem prezentacji nowego brandu. Cieszymy się, że wdrożone przez nas działania wizerunkowe spotkały się z uznaniem meblarskiego środowiska" – mówi Artur Wasążnik, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w firmie Meble Marzenie.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ