Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Stolzen

Fot. Stolzen

  • Autor: bm
  • 29 marz 2017 09:31 (aktualizacja: 30 marz 2017 09:51)

Producent frontów poszukuje nowych rozwiązań wzorniczych

Elbląska firma Stolzen chce dokładnie przebadać swoją strategię dotyczącą stosowanego wzornictwa w produkowanych frontach meblowych, a także przeprowadzić analizę strategii całego przedsiębiorstwa w kontekście proponowanych produktów, designu oraz działań konkurencji. Wszystko to przy wsparciu z funduszy unijnych.

Przedsiębiorstwo, specjalizujące się w produkcji frontów meblowych, złożyło wniosek o dofinansowanie ze środków unijnych w programie Operacyjnym Polska Wschodnia. Projekt o nazwie „Wzór na konkurencję” został wysoko oceniony i wytypowany do dofinansowania. Znalazł się na drugim miejscu listy rankingowej na 103 firmy, które zaproszono do popisania umowy o dofinansowanie.

Stolzen chce nie tylko dokładnie przebadać swoją strategię dotyczącą stosowanego wzornictwa w produkowanych frontach meblowych, ale również przeprowadzić analizę strategii całego przedsiębiorstwa w kontekście proponowanych produktów, stosowanego designu oraz działań konkurencji. Analiza taka pozwoli poznać mocne strony firmy oraz dokładnie przebadać strukturę klientów, ich potrzeby w kontekście oferty Stolzen oraz poznać miejsce przedsiębiorstwa na rynku w tej branży. Projekt pomoże usprawnić również cały proces technologiczny wykorzystywany w przedsiębiorstwie.

"W konsekwencji takich działań możliwe jest, że niektóre nasze produkty zostaną wycofane. Pojawią się natomiast nowe linie frontów kuchennych" – mówi Agnieszka Adamek-Zemke z firmy Stolzen. – "Chcemy również nawiązać stałą współpracę z profesjonalnym projektantem wzornictwa przemysłowego."

Projekt zakłada również zmianę modelu działania firmy w zakresie planowania produktów na rynku. Czyli dokładna analiza grupy docelowej, sposobu dotarcia do tej grupy, polityka cenowa, strategia marketingowo – promocyjna. Analizie zostanie także poddana oferta produktowa, model biznesowy, technologia, struktura organizacyjna, procesy komunikacji, strategia marketingowa, zdefiniowanie i charakterystyka klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście trendów branżowych. Cały  audyt przeprowadzi Instytut Wzornictwa Przemysłowego.

Jak informują specjaliści Stolzen, firma jest zdeterminowana, aby zrealizować działania poaudytowe wierząc, iż będzie to jeden z kluczowych czynników sukcesu budowania pozycji konkurencyjnej zarówno na rynkach zagranicznych jak i krajowym. "Stolzen stawia na nowe technologie i niepowtarzalny design frontów meblowych. Patrzymy daleko w przyszłość i nieustannie poszukujemy nowatorskich rozwiązań. Nowa identyfikacja wizualna, strona internetowa to zaakcentowanie innowacyjnego podejścia oraz podkreślenie wielu zmian, jakie zachodzą w naszej firmie obecnie" – dodaje Agnieszka Adamek-Zemke. – "Natomiast tak szeroki audyt pozwoli nam dobrze poznać nie tylko nasz dynamicznie zmieniający się rynek i oczekiwania klientów, ale również unowocześnienie samej produkcji."


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ