Biznesmeblowy.pl

Salon Agata, Rumia

Rozwój meblowej sieci sklepów - wkrótce nowy salon firmowy!

  • Autor: bm
  • 09 paź 2017 12:36 (aktualizacja: 10 paź 2017 08:16)

Sieć sklepów meblowych Agata planuje do 2020 roku budowę 3 nowych salonów rocznie. Najnowsza inwestycja powstała w Rumi, otwarcie sklepu planowane jest na 13 października. Obiekt ma powierzchnię ponad 15 000 m2, jego budowa rozpoczęła się w listopadzie ubiegłego roku i trwała 10 miesięcy.

Firma prowadzi wszystkie swoje inwestycje w formie nadzoru inwestorskiego, czyli bez wsparcia generalnego wykonawcy. "Mamy doświadczony zespół zajmujący się procesami związanymi z budową nowych salonów. Dynamicznie się rozwijamy, więc posiadanie takich kompetencji wewnątrz firmy było dla nas oczywiste. Przyjęte rozwiązanie pozwala nam na ograniczenie kosztów, a jednocześnie zapewnia pełną kontrolę nad procesem inwestycyjnym" – mówi Marcel Rodak, dyrektor ds. rozwoju.

Nowe Salony Agata są budowane przy poszanowaniu środowiska i z uwzględnieniem kosztów przyszłej eksploatacji budynków. Dlatego w inwestycji na terenie Rumi zastosowano energooszczędne oświetlenie LED, zarówno w obrębie salonu, jak i w magazynie oraz wszystkich pomieszczeniach socjalnych. Firma przestrzega zasad świadomego gospodarowania odpadami zarówno w trakcie budowy jak również w okresie eksploatacji obiektu. W ramach tych działań jest odpowiedzialna za całoroczne utrzymanie swoich terenów zielonych ( w tym nasadzeń drzew i krzewów) .

"Troska o środowisko naturalne jest dla nas jednym z priorytetów przy budowie kolejnych salonów. Mamy świadomość, że każda nowa inwestycja ingeruje w krajobraz danego miejsca i dokładamy wszelkich starań, aby proces inwestycyjny był zrównoważony. Często nasze salony są elementem większej infrastruktury handlowej, dzięki czemu wpisujemy się w jej charakter i otoczenie" – dodaje Rodak. 

Nowy Salon Agata w Rumi to ponad 100 dodatkowych miejsc pracy w regionie. Pojawienie się dużej marki w danym mieście przynosi wymierne korzyści dla społeczności lokalnej, nie tylko ze względu na ułatwienie dostępu do oferty danej firmy, ale w dużej mierze właśnie z uwagi na zapotrzebowanie na pracowników.

"Zrekrutowaliśmy m.in. sprzedawców, kasjerów, magazynierów, serwisantów, projektantów mebli kuchennych czy specjalistów ds. dokumentacji księgowej. Wachlarz stanowisk przy tak dużej skali inwestycji jest na tyle szeroki, że szansę na rozwój kariery będą miały zarówno osoby
z doświadczeniem, jak i rozpoczynające pracę zawodową" – komentuje Anna Czerwonko, Kierownik ds. HR w Salonach Agata.  

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce