Biznesmeblowy.pl

Oryginalna ekspozycja zaaranżowana przy użyciu sofy firmy Gloster (Grand Weave) w ramach kampanii Furnishing Cologne. Fot. Koelnmesse

Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Furnishing Cologne"

  • Autor: mg
  • 14 gru 2016 14:18 (aktualizacja: 15 gru 2016 09:51)

Wielkimi krokami zbliżają się najważniejsze europejskie targi branży meblarskiej - IMM, które odbędą się w Kolonii w dniach 16-22 stycznia 2017 roku. Organizatorzy imprezy od kilku lat prowadzą oryginalną kampanię promocyjną. Zakłada ona prezentację mebli w nietypowych punktach miasta.

Podczas targów IMM 2017 zaprezentuje się ponad 1.200 firm z 50 krajów z całego świata. Na ich stoiskach będzie można obejrzeć ponad 100 tys. sztuk mebli i artykułów wnętrz, z czego ok. 1/3 to rynkowe nowości. Tegorocznej edycji targów będzie towarzyszyła wystawa "LivingKitchen".

Targi odbędą się w styczniu przyszłego roku, ale już teraz w Kolonii można obejrzeć meble wybranych wystawców. To efekt kampanii "Furnishing Cologne". Meble pojawiły się w nietypowych miejscach zlokalizowanych na terenie Kolonii. W tym roku wybrano między innymi ZOO Humboldta, taras popularnego baru przed katedrą kolońską, tor wyścigowy, wielkie akwarium, a także kolejkę linową. W tej niezwykłej sesji zdjęciowej wzięły udział takie marki, jak Gloster, Cor, Interlübke, Kymo, Pulpo, Nanimarquina i Design House Stockholm, a jej "bohaterami" były sofy, krzesła, regały, lustra, dywany oraz tekstylia.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce