Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Kadr z miniserialu Dom Pełen Życia. Fot. Mikołaj Tym

Kadr z miniserialu Dom Pełen Życia. Fot. Mikołaj Tym

  • Autor: mg
  • 01 paź 2018 14:16 (aktualizacja: 02 paź 2018 09:37)

Ruszyła kolejna odsłona serialu sponsorowanego przez firmę IKEA

30 września został wyemitowany pierwszy odcinek miniserialu komediowego „Dom Pełen Życia”. To kontynuacja serii „Dom Pełen Zmian”, której sponsorem jest IKEA.

„Dom Pełen Życia” to dziesięcioodcinkowy miniserial fabularny, w którym głównym wątkiem jest życie w domu ze wszystkim, co z tym związane: radościami, smutkami, a czasem także niesnaskami, wynikającymi z relacji między domownikami. IKEA wsparła projekt, którego główny przekaz jest zgodny z wartościami, jakie komunikuje marka: to jak mieszkamy, ma wpływ na to jak żyjemy, ponieważ dom to nie tylko budynek, ale przede wszystkim nasi najbliżsi ze wszystkimi ich potrzebami i emocjami. Łącznikiem wszystkich odcinków i bohaterów jest Pan Gienio, klasyczna „złota rączka”, w którego rolę wcielił się Piotr Gąsowski.

Kontynuując komunikację „IKEA. Niech Żyje Dom!”, po raz kolejny zdecydowaliśmy się wesprzeć niestandardowy koncept miniserialu, który pokazuje Polakom, jak domy i ich wygląd wpływają na nasze codzienne życie. Bohaterowie serialu i wnętrza, w których żyją, są różni, tak jak różni są nasi klienci. Wiemy, że dzięki jego mieszkańcom dom opowiada za każdym razem inną historię. W kolejnych odcinkach serialu widzowie mogą poznać inspirujące, kompleksowe i przede wszystkim proste sposoby na rozwiązanie przeszkód, jakie stawia przed nami codzienne życie – mówi Agnieszka Horbaczewska, external communication specialist IKEA Retail w Polsce.

Reżyserem drugiej odsłony serialu, podobnie jak pierwszej, jest Kristoffer Rus. Za zdjęcia odpowiada Jan Rus Słomiński, a pomysł i produkcję Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg z Prime Film Production („Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”, „Tu się gotuje!”) przy współpracy z Wavemaker Content – agencji kreatywno-contentowej działającej w ramach Wavemaker.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ