PARTNER PORTALU
Spotkanie promujące wyniki badania konsumenckiego - Jaka szafa, taki dom, przeprowadzonego na zlecenie sieci salonów Agata. Od lewej: Marek Gonsior, Małgorzata Socha, Ewa Mierzejewska. Fot. Agata

Spotkanie promujące wyniki badania konsumenckiego - Jaka szafa, taki dom, przeprowadzonego na zlecenie sieci salonów Agata. Od lewej: Marek Gonsior, Małgorzata Socha, Ewa Mierzejewska. Fot. Agata

  • Autor: mg
  • 11 kwi 2018 16:17 (aktualizacja: 12 kwi 2018 07:35)

Salony Agata wzmacniają działania w dziedzinie e-commerce

Nowe spoty telewizyjne z Małgorzatą Sochą, ambasadorką marki, badanie opinii „Jaka szafa, taki dom” zaprezentowane podczas konferencji prasowej – takimi działaniami sieć salonów Agata zamyka pierwszy kwartał 2018 roku. Odświeżona strona www z ulepszonym sklepem internetowym to kolejny element dynamicznego rozwoju firmy.

Nowa szata graficzna serwisu internetowego marki Agata powstała w celu dopasowania go do zmieniających się trendów i oczekiwań klientów. Można na niej znaleźć nie tylko prezentację szerokiego asortymentu mebli i dodatków do wyposażenia wnętrz, lecz także mnóstwo inspiracyjnych zdjęć i treści przydatnych podczas aranżacji mieszkania. Intuicyjne menu, kafelkowy układ treści oraz proste oznaczenia graficzne spójne z całą identyfikacją wizualną marki to wyznaczniki ulepszonej strony salonów Agata.

Potrzeby konsumentów dynamicznie się zmieniają, dlatego wiodące marki muszą się zmieniać równie szybko. Sklep internetowy na stronie agatameble.pl ruszył we wrześniu 2016 roku. Na bieżąco analizowaliśmy jego funkcjonowanie i już po roku zdecydowaliśmy się na implementację pewnych zmian, aby nasi klienci mieli zapewniony jak największy komfort zakupów. Elementem strategii naszej firmy jest wzmacnianie kanału e-commerce i nowy serwis internetowy, oprócz pełnienia funkcji inspiracyjnych, ma też realizować ten cel – komentuje Bogdan Hanzelko, dyrektor ds. projektów strategicznych, odpowiadający za projekt e-commerce Agata.

Strona internetowa to wirtualna wizytówka firmy, dlatego tak istotne jest to, aby była dobrze zaprojektowana i dostarczała konsumentom informacji, których poszukują. Z tego względu można na niej znaleźć mnóstwo porad, wskazówek i zdjęć inspiracyjnych w bardzo przystępnej formie.

Prace nad nową stroną zostały poprzedzone szeregiem badań użyteczności. Sprawdzaliśmy, jak użytkownicy poruszali się po dotychczasowej witrynie internetowej i co było dla nich problematyczne, aby w nowej wersji jak najprecyzyjniej odpowiedzieć na ich potrzeby. Testowaliśmy, zmienialiśmy i ulepszaliśmy poszczególne elementy, żeby finalnie oddać użytkownikom serwis, który jest w pełni intuicyjny i przyjazny na każdym etapie procesu zakupowego – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata.

Całkowita zmiana jest zauważalna w mobilnej wersji serwisu, która jest dopasowana do potrzeb technicznych urządzeń przenośnych i zapewnia wysoki komfort użytkowania. Za projekt graficzny nowej strony marki Agata odpowiada agencja Opus B, zaś za wykonanie programistyczne - E Net Production.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ