Biznesmeblowy.pl

Sieć salonów Agata. Fot. Agata

Sieć salonów Agata bada polski rynek

  • Autor: bm
  • 11 paź 2016 08:17 (aktualizacja: 11 paź 2016 08:31)

Jak chcą mieszkać Polacy? Na to pytanie może odpowiedzieć raport przygotowany na zlecenie sieci salonów Agata przez TNS Polska. Pozwoli on poznać wybory respondentów w zakresie m.in. preferowanych stylów aranżacji wnętrz, najczęściej wybieranych kolorów mebli czy wielkości wymarzonego mieszkania.

W raporcie znalazły się też informacje na temat najpopularniejszych źródeł wnętrzarskich inspiracji Polaków, a także odpowiedź na pytanie, co jest ważniejsze – funkcjonalność mebli czy ich wygląd.

Wyniki raportu zostaną zaprezentowane 14 października (piątek) o godz. 17.30 na sali plenarnej Łódź Design Festival. Podczas prezentacji zaproszeni eksperci skomentują wyniki badań i odniosą się do powstałych wniosków. Wśród osób komentujących raport będą m.in. Magdalena Rumas (TNS Polska) i Katarzyna Rzehak (krytyk designu).

Z kolei w niedzielę (16 października) o godz: 14:00 (również w ramach Łódź Design Festival) odbędzie się debata „Meble premium - kto kupuje markowy design”. Pretekstem do rozmowy będzie zaplanowane na jesień tego roku otwarcie nowego sklepu Agata (Warszawa Targówek), gdzie powstanie specjalna strefa markowych mebli zaprojektowanych m.in. przez włoskich i niemieckich projektantów. Zaproszeni na debatę eksperci podzielą się swoją wiedzą w kontekście istniejącej oferty mebli premium, spróbują zdefiniować tę kategorię i jej wpływ na kierunki rozwoju branży meblarskiej.

WASZE KOMENTARZE (1) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce