Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Prostota form i naturalne materiały to motywy przewodnie targów w Sztokholmie. Fot. Stockholmsmässan

Prostota form i naturalne materiały to motywy przewodnie targów w Sztokholmie. Fot. Stockholmsmässan

  • Autor: bm
  • 26 lut 2019 19:02 (aktualizacja: 27 lut 2019 14:52)

Targi meblowe w Sztokholmie – pod znakiem drewna

Drewno i inne naturalne materiały były motywem przewodnim tegorocznej edycji Stockholm Furniture& Light Fair. Szwedzka impreza to prawdziwy barometr trendów w meblarstwie – wiodących na rynkach skandynawskich i nie tylko.

Targi Stockholm Furniture & Light Fair z roku na rok rozwijają się i umacniają swoją pozycję najważniejszego na świecie wydarzenia promującego skandynawskie wzornictwo i będącego platformą kontaktów biznesowych dla producentów i dystrybutorów z różnych krajów. Odsetek wizyt międzynarodowych wyniósł w tym roku 31,5%, co stanowi wzrost o 0,5% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Goście przyjechali z 99 różnych krajów, najwięcej z Norwegii, Finlandii, Danii i Wielkiej Brytanii.

Skandynawski = naturalny

"Dobrze jest widzieć, że nadal rozwijamy się w międzynarodowym wzornictwie. Jesteśmy również bardzo zadowoleni z wszystkich pozytywnych sygnałów, które otrzymaliśmy od krajowych i zagranicznych gości i wystawców. Wielu komentowało wysoki poziom jakości produktów prezentowanych na targach oraz otwartą i przyjemną atmosferę. Targi w Sztokholmie to miejsce spotkań biznesowych, ale pełnimy także ważną funkcję społeczną. Nasze starania o ustanowienie Sztokholmskiego Tygodnia Designu przyniosły fantastyczne rezultaty. W tym roku w ramach Stockholm Design Week odbyło się ponad 400 wydarzeń." - mówi Cecilia Nyberg, kierownik projektu w Stockholm Furniture & Light Fair oraz Stockholm Design Week.

Tegoroczne targi Stockholm Furniture & Light upłynęły pod znakiem drewna i typowo skandynawskiej stylistyki. Królowały prostota form i funkcjonalność, naturalne, jasne kolory i wzornictwo nawiązujące do natury. Nie zabrakło pola do popisu dla młodych, eksperymentujących projektantów, dla których przeznaczono przestrzeń zwaną Greenhouse. W wydarzeniu wzięło udział 37 projektantów/grup projektowych i 29 szkół projektowych z 20 krajów. Ciekawym pomysłem było też stworzenie przestrzeni Design Bar, będącej połączeniem wystawy i najwyższej klasy restauracji.

Domowy klimat i ekomateriały

Jak co roku w Sztokholmie nie zabrakło polskich firm, zainteresowanych rynkiem skandynawskim. Dla Grupy Nowy Styl udział w Stockholm Furniture & Light Fair miał się przyczynić do zwiększenia rozpoznawalności produktów z wyższej półki, przeznaczonych głównie na rynek projektowy. Jak tłumaczył Roman Przybylski, Członek Zarządu oraz Dyrektor Handlowy w Grupie Nowy Styl, w tym celu firma dostosowała ofertę do potrzeb regionu. Postawiono na naturalne materiały (drewno, filc) oraz wzornictwo nawiązujące do designu skandynawskiego. Zgodnie z trendami zaprojektowane zostało także stoisko – do jego aranżacji użyto m.in. dużo drewna oraz dodatki tworzące ciepły, domowy klimat (home-office design). Bardzo dobrze sprawdziło się zaprojektowane z myślą o rynku skandynawskim krzesło „Viden”. – Wygląd i charakter krzesła idealnie odpowiadają potrzebom Skandynawów. Dodatkowym atutem jest jego rozsądna cena, dzięki czemu stanowi ono bardzo ciekawą propozycję – relacjonuje Agata Zawiślak, Export Sales Manager w Grupie Nowy Styl. – Dużym zainteresowaniem cieszyło się także drugie z krzeseł – Xilium – chwalone za znakomitą ergonomię, którą zapewniają zaawansowane technologicznie rozwiązania typu duo back oraz x-move – dodaje.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ