PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Bierhalle - nowa realizacja Forbis Group

Bierhalle - nowa realizacja Forbis Group

  • Autor: bm
  • 02 sty 2018 08:12 (aktualizacja: 03 sty 2018 09:55)

To był dobry rok dla Forbis Group - zobacz podsumowanie!

"2017 rok był dla nas ważny z wielu względów" – mówi Tomasz Piecychna, Prezes Zarządu i CFO Forbis Group. – "Po sfinalizowaniu fuzji z Grupą Kapitałową Paged S.A. skupiliśmy się na dalszym udoskonalaniu funkcjonowania nowo wprowadzonych procedur i osiągnięciu założonego w umowie przejęcia zysku operacyjnego."

Rok 2017 w branży nieruchomości handlowych upłynął pod znakiem rozbudów, modernizacji i zmian funkcji istniejących obiektów. Wysoką aktywność odnotował polski rynek biurowy. Poprawa jakości życia polskich rodzin i dobra sytuacja na rynku pracy, wpłynęły także na wzrost przychodów w branży usługowej. Segment biznesu związany z wykańczaniem powierzchni komercyjnych rozwija się w bardzo szybkim tempie. Dla Forbis Design &Build to był udany rok. 

"2017 rok był dla nas ważny z wielu względów" – mówi Tomasz Piecychna, Prezes Zarządu i CFO firmy Forbis Group. – "Po sfinalizowaniu fuzji z Grupą Kapitałową Paged S.A. skupiliśmy się na dalszym udoskonalaniu funkcjonowania nowo wprowadzonych procedur i osiągnięciu założonego w umowie przejęcia zysku operacyjnego. Zwiększyliśmy zatrudnienie i usprawniliśmy strukturę organizacyjną. Wprowadziliśmy nową usługę, Maintenance Management, polegającą na wsparciu w technicznej obsłudze obiektów, należących do sieci handlowych. Istotnie zwiększył się procent udziału zysków z realizacji fit-out’ów biurowych w ogólnych przychodach naszej firmy. Jest to efekt naszej reakcji na sytuację na rynku nieruchomości biurowych w Polsce, który cechuje wysoka aktywność najemców, duże zainteresowanie ze strony zagranicznych inwestorów i dynamiczny wzrost podaży. Między innymi, we współpracy z trójmiejskim deweloperem Ekolan, kompleksowo zrealizowaliśmy biura takich firm jak Allianz, Warta czy Vorwerk; byliśmy odpowiedzialny za wykonanie powierzchni dla operatora przestrzeni coworkingowych, firmy Regus, aktualnie realizujemy wnętrza w biurowo-apartamentowym kompleksie w Warszawie przy ul. Żelaznej oraz wykańczamy nowy butikowy budynek biurowy dla inwestora Ocean Plaza. To tylko niektóre z realizacji dla tej branży. Dostrzegamy w niej bardzo duży potencjał rozwojowy."

Mijający rok wzbogacił portfolio Forbis Group również o wiele interesujących realizacji z branży handlowo-usługowej. "W ostatnim czasie nie tyle ilość, ale przede wszystkim jakość powierzchni handlowych, stanowiła główny czynnik napędowy rozwoju tego sektora rynku" – mówi Marcin Powierza, Członek Zarządu Forbis Group. - "Zmienia się rola centrów handlowych, które paradoksalnie stopniowo zmniejszają swoją rolę zakupową, inwestując w strefy rozrywkowo-gastronomiczne. Wraz z tym trendem w galeriach przybywa np. dobrych restauracji, przystosowanych do dłuższego, miłego spędzania w nich czasu z rodziną i znajomymi. W listopadzie w Galerii Północnej miało miejsce otwarcie kolejnego lokalu Bierhalle, który zrealizowaliśmy według naszego odświeżonego konceptu. Niedawno otwarto także restaurację z bowlingiem Dębowa w płockiej Galerii Wisła. Są to dobre przykłady tego, jak zmienia się oferta dzisiejszych food court’ów."

W ciągu ostatnich miesięcy zrealizowaliśmy również kilka ciekawych projektów koncepcyjnych dla znanych polskich marek – podsumowuje Mateusz Laskowski, Członek Zarządu Forbis Group – Zaprojektowaliśmy nowy wygląd sklepów Ochnik, Loft 37, Folkstar, salonów Ani Kruk, sieci kawiarni Etno Cafe, czy wspomnianego wyżej Bierhalle - Cieszymy się, że rodzime marki z najwyższej półki doceniają nasze podejście do projektowania, skoncentrowane na dobrym designie, połączonym z technikami wpływającymi na wyniki sprzedaży. – mówi Mateusz Laskowski. – Ponadto nasi projektanci odpowiedzialni byli za stworzenie konceptu show roomu dla duńskiego producenta farb Flügger, restauracji szybkiej obsługi w arabskim Królestwie Bahrajnu czy polskich salonów brytyjskiej marki Loake. Łącznie w 2017 roku firma Forbis Group zrealizowała kompleksowo ponad 90 inwestycji w sektorze Retail, Office, Fitness i HoReCa. Są wśród nich realizacje dla stałych klientów, takich jak Lacoste, Time for Wax, czy Baltona."


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ