Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Sits. Fot. Mat. prasowe Koelnmesse

Sits. Fot. Mat. prasowe Koelnmesse

  • Autor: bm
  • 30 sty 2019 09:55

To była rekordowa edycja targów IMM Cologne i Living Kitchen 2019

Znaczący wzrost liczby odwiedzających spoza Niemiec, rosnąca popularność dni otwartych, udział przedstawicieli dużych sieci handlowych - to najważniejsze atuty tegorocznej edycji połączonych targów IMM Cologne i LivingKitchen, jakie w podsumowaniu wymieniają organizatorzy.

Wstępne wyniki dotyczące targowej frekwencji na IMM 2019 i LivingKitchen 2019 to 150 000 odwiedzających ze 145 krajów. Wyniki te pokazują po raz kolejny, że Kolonia jest miejscem dla globalnego świata projektowania wnętrz, a ostatnie siedem dni pokazało wyraźnie, że to tutaj, w Kolonii, branża wyznacza kierunki na nadchodzący rok - powiedział Gerald Böse, Prezes Koelnmesse.

Jan Kurth, dyrektor generalny Verband der Deutschen Möbelindustrie (Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Meblarskiego, VDM), powiedział: Po trudnym roku 2018 ta edycja IMM Cologne była wyjątkowym wydarzeniem. Branża jest bardzo zadowolona, a to najważniejsze.

Ten rok przyniósł dla targów znaczny wzrost liczby odwiedzających handlowców - m. in. z Chin (o 23 procent), Ameryki Północnej (o 15 procent) i Ameryki Południowej, gdzie odnotowano wzrost o 29 procent. Przyjechało też więcej profesjonalistów z Grecji (wzrost o 31 procent), Irlandii (o 30 procent) i Portugalii (o 31 procent). Liczba osób z Hiszpanii również nieznacznie wzrosła (o 4 procent).

Organizatorzy są szczególnie zadowoleni z 13-procentowego wzrostu liczby gości z Europy Wschodniej. Mimo że tradycyjnie liczba odwiedzających targi z głównych europejskich rynków eksportowych była już bardzo wysoka, tegoroczna edycja targów przyniosła niewielkie wzrosty.

Targi przyciągnęły przede wszystkim profesjonalnych odbiorców mebli - zarówno detalistów, jak i hurtowników. Wielu z nich to przedstawiciele globalnych sieci handlowych (m. in. DFS, Heal czy John Lewis z Wielkiej Brytanii, ID Design, JYSK, Svenska Hem z krajów skandynawskich, Indoor Group z Finlandii).


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ