Biznesmeblowy.pl

Fot. Salony Agata

Tysiące klientów na otwarciu warszawskiego salonu Agata

  • Autor: bm
  • 23 lis 2016 11:03

W Warszawie został oficjalnie otwarty 20. salon Agata w Polsce. W weekend otwarcia (18-20 listopada) sklep na Targówku odwiedziło ponad 70 tys. osób. To najwyższa frekwencja na tle dotychczasowych inauguracji salonów sieci Agata. W tych dniach obowiązywały specjalne rabaty i promocje cenowe.

Powierzchnia nowego sklepu Agata to 25.000 m2, czyli ponad dwa razy więcej niż w przypadku otwartego w tym roku sklepu w Częstochowie. W przestrzeni salonu, który zajmuje dwie kondygnacje, znajduje się ponad 20.000 mebli i artykułów wyposażenia wnętrz od ok. 300 producentów z Polski i z zagranicy. Ekspozycja składa się z prawie 200 przykładowych aranżacji różnych pomieszczeń, a w specjalnie wydzielonej, liczącej 2000 m2, Strefie Premium znajdują się markowe meble od producentów z Włoch i Niemiec.

Salon na Targówku jest drugim sklepem sieci Agata w Warszawie. Obecnie w stolicy funkcjonuje już salon przy Al. Krakowskiej 61. Nowy sklep tworzony był od podstaw w oparciu o nową identyfikację wizualną sieci. Obok szerokiej oferty mebli, w salonie Agata znajduje się również profesjonalne studio kuchenne, szereg akcesoriów do różnych pomieszczeń, a także szkło oraz produkty dekoracyjne, oświetlenie, dywany i tekstylia.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce