Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Pokrowiec na sofę - kolekcja tkanin Madrid. Fot. Dekoria.pl

Pokrowiec na sofę - kolekcja tkanin Madrid. Fot. Dekoria.pl

  • Autor: mg
  • 19 lut 2018 10:06 (aktualizacja: 19 lut 2018 10:53)

Wprowadzona została nowa identyfikacja wizualna marki Dekoria

Dekoria, firma specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych oraz w sprzedaży artykułów do dekoracji wnętrz, postanowiła odświeżyć wizerunek swojej marki. W pierwszym etapie rebrandingu został zmieniony logotyp – pojawił się on w komunikacji marketingowej na początku lutego br.

Decydując się na rebranding identyfikacji wizualnej, Dekoria wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów. Pierwszym krokiem na drodze rebrandingu była zmiana logotypu na bardziej minimalistyczny.

Kiedy tworzyliśmy nowy logotyp, zależało nam, by łączył on tradycję z nowoczesnością. Zachowaliśmy jego motyw przewodni, symbol tulipana, który zestawiliśmy z nowoczesnym fontem, co odświeża jego formę – komentuje Agnieszka Rybka, dyrektor Działu Marketingu w Dekoria.pl.

Dynamiczny rozwój marki spowodował, że Dekoria dociera do coraz młodszych odbiorców. Właśnie dlatego firma pracuje również nad unowocześnieniem strony internetowej oraz udoskonaleniem jej wersji mobilnej. 2018 rok przyniesie także zmiany w asortymencie sklepu, w którym pojawi się jeszcze więcej produktów w stylu modernistycznym. Zmiany w wizerunku firmy odzwierciedlają kierunek jej rozwoju. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ