Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Salon Agata w Nowym Sączu

Salon Agata w Nowym Sączu

  • Autor: bm
  • 26 marz 2018 18:39 (aktualizacja: 30 marz 2018 07:51)

Wyniki badania Daymakerindex - kto wygrał w branży meblowej?

W corocznym badaniu Daymakerindex, sprawdzającym poziom obsługi w sektorze handlu detalicznego, przebadano 18 branż sprzedaży detalicznej: 130 sieci handlowych, łącznie 750 sklepów. Znalazły się wśród nich również firmy z branży meblarskiej.

Sieć Agata Meble z wynikiem 89%, IKEA - 84% i Meble Vox - 75% - to firmy z branży meblarskiej, które okazały się najlepsze w badaniu. W​ kategorii Handel budowlany ​zwycięzcą tegorocznego badania Daymakerindex ​została ​sieć ​OBI ​(​8​5%)​, ​przeganiając w poziomie obsługi klienta​ ​Leroy Merlin​ (​75​%)​, Komfort (68%) i Castoramę (61%). W kategorii Dom i Wnętrze w badaniu Daymakerindex zajęła sieć Zara Home (84%), przed Homla (74%) i Duka (72%).

Tegoroczne badanie przeprowadzono w lutym. „Tajemniczy klienci” przeprowadzili wizyty we wskazanych sklepach według ustalonego scenariusza, a następnie odpowiedzieli na te pytania, które skupiają się wokół najważniejszych wskaźników poziomu obsługi klienta.

Całkowity wynik badania DMI w Polsce wyniósł 72% i jest o 1% niższy niż w ubiegłym roku (73%) choć wyższy niż 2 lata temu - 71,1% w 2016. W ciągu pięciu lat podniósł się o 5%.

"To, co może niepokoić, to fakt, że niektóre aspekty uległy nieznacznej tylko zmianie. Utrzymywanie się na podobnym, dalekim od ideału poziomie, niestety nie wróży najlepiej. Wnętrze sklepu oraz jakość obsługi klienta są kluczowe, to wielki potencjał do wykorzystania. Nudne, nie dostarczające ciekawych doświadczeń placówki zostaną zastąpione przez profesjonalne, spełniające oczekiwania klientów sklepy internetowe – mówi Sofia Valentin, Sales Director, Daymaker. - Ponieważ dużo mówi się też o handlu wielokanałowym i wiele sieci uważa, że oba kanały – stacjonarny i internetowy – są potrzebne, pora zacząć́ wyjaśniać́ pracownikom, jak mogą się one wzajemnie wspierać i jak dobrą okazją do tworzenia pozytywnego customer experience jest właśnie osobisty odbiór w sklepie zamówienia internetowego. Jeśli usługa „click & collect” ma się sprowadzać jedynie do wydania paczki, to sieci powinny z niej zrezygnować - dodaje.

W latach poprzednich, Daymaker bił na alarm, że w sklepach zbyt rzadko zauważa się i wita klienta. Jak pokazują bowiem wyniki DMI, powitanie ma pozytywny wpływ na dalszy proces zakupowy – dzięki nawiązaniu pierwszego kontaktu o wiele łatwiej budować jest pozytywne relacje. DMI wskazuje na kilka branż, które wprowadzają zmiany w tym zakresie, np. branża dziecięca podniosła poziom obsługi klienta w zakresie powitania o 22%, branża księgarska - o 20%, podobnie jak branża meblarska.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ