PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. BRW

Fot. BRW

  • Autor: bm
  • 28 cze 2018 07:41 (aktualizacja: 28 cze 2018 12:10)

Wystartowała nowa kampania Black Red White

Black Red White stawia tym razem na promocję oferty mebli wypoczynkowych. Pod hasłem "Żyj wygodnie" wystartowała najnowsza kampania reklamowo-wizerunkowa marki.

Meble tapicerowane to jedna z największych kategorii produktowych na rynku meblarskim w Polsce. Według badań przeprowadzonych przez Kantar TNS, aż 49% Polaków planuje w 2018 roku kupić nowy mebel i będzie to komoda / szafka (27%), meble kuchenne (26%) lub właśnie meble tapicerowanie (22%). W najnowszej kampanii marka Black Red White zachęca swoich klientów do relaksu i celebracji chwil spędzonych razem. Akcja spotu reklamowego (30’) toczy się w przestronnym salonie, w którym centralne miejsce zajmuje wygodny wypoczynek – sofa, fotele, a także legowisko dla psa. Sofa jest obiektem zainteresowania nie tylko pięcioosobowej rodziny, ale także domowego pupila – Barona, który również nie może oprzeć się jej wygodzie. Marka podkreśla w ten sposób, że strefa wypoczynku to wyjątkowa przestrzeń dla każdego.

"Salon to szczególne miejsce w Domu, które gromadzi całą rodzinę, a sofa jako centralny punkt tego pomieszczenia sprzyja rozmowom i wspólnemu relaksowi. Z tego względu nasza najnowsza kampania skupia się na pokazaniu emocji i radości rodzinnego życia, a także codzienności, z którą mogą identyfikować się nasi konsumenci" – mówi Hubert Olczak, Marketing Manager marki Black Red White.

Oferta mebli wypoczynkowych Black Red White obejmuje komfortowe fotele, sofy, narożniki, narożniki modułowe, wersalki, a także pufy. Wybrane produkty wyposażone są w funkcje spania, pojemniki na pościel czy regulowane zagłówki. Kolorystykę swojego wypoczynku można wybrać spośród 295 różnych wariantów tkanin dostępnych w ofercie.

W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne (30’ i 15’). Wspierają ją również aktywności zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie, Internecie, OOH oraz niestandardowe działania ambientowe, koordynowane przez agencję Dobra Produkcja. Spot powstał przy współpracy Deloitte Digital z FCB Bridge2Fun, realizacja spotów TV leżała po stronie domu produkcyjnego Film Produkcja, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media, a działania PR koordynuje H+K Strategies.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ