Biznesmeblowy.pl

Fot. MTP

Wystawcy podsumowują targi Meble Polska 2017

  • Autor: bm
  • 23 marz 2017 11:00 (aktualizacja: 28 marz 2017 08:24)

Tegoroczną edycję targów "Meble Polska" odwiedziło ponad 20.000 osób. Jedną trzecią tej grupy stanowili przedstawiciele hurtowni oraz sieci salonów meblowych z całego świata. Podczas czterech targowych dni w Poznaniu z prezentacją oferty produkcyjnej polskiej branży meblarskiej zapoznali się kupcy z blisko 60 krajów.

Zwiedzający targi mieli okazję zapoznać się z najnowszymi propozycjami największych polskich producentów mebli. Niektórzy z nich - np. Meble Wójcik - pokazali zupełnie nowe koncepcje sprzedaży swoich produktów, inni - jak Paged Meble - zwrócili uwagę na połączenie ciekawej formy z przemyślaną konstrukcją i funkcjonalnością.

Co pokazał Paged? Nowe kolekcje mebli, designerskie krzesła i fotele oraz stoły z nowatorskimi systemami rozkładania. Co łączy wszystkie zaprezentowane nowości? Nowoczesny design a także uwaga twórców przykładana do funkcjonalności i efektywnego zagospodarowania dostępnej przestrzeni. Stół "April" wyposażony w szufladę, stolik "Hey" z wsuwanymi pod blat pufami czy też "Move" - szafka rtv o zmiennej długości - to tylko część przykładów takiego myślenia. Ciekawostką jest niewielki, okrągły stół "Argo" projektu Husarska Design Studio. Stół o średnicy 110 cm, rozkłada się zapewniając wygodne miejsce dla 6 osób. Na uwagę zasługuje "Six" - stół autorstwa Grzegorza Wita, który zyskał jeszcze lepszą stabilność dzięki dodatkowej parze nóg, ujawniającej się po rozłożeniu. Stół wyróżnia się blatem, który nie dzieli się przy zwiększeniu długości, lecz pozostaje jednolitą powierzchnią.

Marka Meble Wójcik, na stoisku o powierzchni 500 m2 z zabudową w kształcie domu zaprezentowała 9 nowych kolekcji. W proponowanych systemach dominowały nieśmiertelne odcienie bieli, a także ciemniejsze dekory inspirowane naturą. Całe stoisko utrzymane było również w jasnej tonacji. Elegancji i lekkości całej konstrukcji dodawały także ażurowe elementy nawiązujące do aktualnych trendów wnętrzarskich oraz brak podziałów pomiędzy poszczególnymi pokojami i kolekcjami. Pomysł aranżacji przestrzeni został doceniony przez jury konkursowe, które nagrodziło stoisko nagrodą „Acanthus Aureus”.

"Targi Meble Polska to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych obok targów w Mediolanie, w których także uczestniczymy. Jest to świetna okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz zaprezentowania aktualnej oferty i nowych kolekcji. Targi umożliwiają również poznanie innych wystawców i przedstawicieli branży meblarskiej z całej Europy. Ważne jest więc, aby stoisko było nienaganne i odzwierciedlało profesjonalizm i pozycję firmy na rynku. Bardzo się cieszymy z otrzymanych nagród, które motywują nas do jeszcze intensywniejszej pracy" – mówi Ewelina Wójcik, Dyrektor Marketingu marki Meble Wójcik.

Marka Meble Wójcik po raz pierwszy zaprezentowała nowy koncept aranżacji przestrzeni w salonach meblowych – Domostrefę. Powołując się na wyniki badań sprzedażowych i preferencje Klientów, marka stworzyła koncept przestrzeni, w której każda kolekcja zaaranżowana jest z dużą starannością, a odwiedzający ją goście będą mogli poczuć się jak w domu. Domostrefę będzie można zobaczyć już niebawem w kilkunastu salonach meblowych współpracujących z marką. – "Po targach w Poznaniu wiemy już, że Domostrefa powstanie w kilkunastu salonach meblowych jeszcze w tym roku. Uznajemy to za duży sukces i mamy nadzieję, że aranżacja będzie niedługo dostępna w większości salonów z całej Polski" – dodaje Ewelina Wójcik.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce