Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

fot. Comforteo

fot. Comforteo

  • Autor: Redakcja
  • 07 lut 2019 08:29 (aktualizacja: 07 lut 2019 12:09)

Zaufanie u konsumentów to podstawa marki w meblarstwie

Prężny rozwój polskiego przemysłu meblarskiego skłania do refleksji na temat tego, czym właściwie jest polska marka meblarska. Odpowiedzi szukaliśmy wspólnie z Arturem Wasążnikiem – Dyrektorem ds. Handlu i Marketingu Comforteo.

Czym właściwie jest marka meblarska?

Myślę, że na początku rozważań, najważniejsze to określenie, czym marka nie jest. Często jest tak, że wyróżniki, takie jak design, traktujemy jako istotę marki. W moim przekonaniu marka jest czymś znacznie głębszym, a mianowicie zaufaniem. Ufamy niemieckiej solidności, ufamy włoskiemu designowi, ufamy skandynawskiej prostocie i funkcjonalności, ufamy francuskiemu wyczuciu stylu. Zatem marka meblarska jest niczym innym, jak tylko zaufaniem, które wzbudzamy u konsumentów.

W takim razie, co stanowi o zaufaniu do polskiej marki?

Myślę, że wielu polskich producentów zmaga się z trudnościami zdefiniowania, właściwego rodzimemu przemysłowi, wyznacznika. Uważam natomiast, że mamy się czym pochwalić! Najwyższa jakość materiałów i ich staranna selekcja, solidna praca najlepszych w swojej dziedzinie fachowców, zastosowanie innowacyjnej technologii – to wszystko pozwala na zaprojektowanie i wyprodukowanie wyjątkowych produktów. Jeżeli więc miałbym wskazać podstawę do zaufania polskiej marce meblowej, powiedziałbym, że jest nią staranność, która w Comforteo jest niezwykle istotna podczas całego procesu produkcji – od wyboru surowców, przez projektowanie, po transport do klientów.

Co dobrego można powiedzieć o designie polskich mebli?

Dokładność ma oczywiście olbrzymi wpływ na końcowy efekt wizualny – zwłaszcza, kiedy mówimy o tak precyzyjnej pracy, jak np. pikowanie wezgłowi łóżek. Jeżeli chodzi o sam design, to trudno wskazać tutaj na jeden element, który byłby charakterystyczny wyłącznie dla polskich mebli. Natomiast mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że jesteśmy bacznymi obserwatorami i śledzimy światowe trendy. Dlaczego? Ponieważ konsumenci są ich świadomi i pragną, by ich mieszkania były urządzone według modnych konwencji aranżacyjnych. Jestem przekonany, że pod względem designu nasze meble nie ustępują meblom włoskim, czy też skandynawskim.

Czy w takim razie polskie meble mogą z powodzeniem konkurować z produktami europejskich producentów na zagranicznych rynkach?

Oczywiście! Wiele razy słyszymy od naszych zagranicznych dystrybutorów, że nasze produkty w niczym nie ustępują np. stylowym, włoskim meblom. Co więcej – pod względem wizualnym bardzo często są z nimi mylone. Jest to jednoznaczny dowód na to, o czym już wcześniej wspominałem – choć trudno wskazać jeden wyznacznik polskiego designu, nasze meble to meble stworzone z myślą o obowiązujących trendach i współczesnych konsumentach, którzy nastawieni są na jakość, estetykę i funkcjonalność.

Na jakie trendy w sypialni warto zwrócić uwagę w 2019 roku?

W tym roku modne są wąskie wezgłowia, co wydaje się być podyktowane coraz większą popularnością małych przestrzeni i małych sypialni – wystarczy wspomnieć modne ostatnio mikroapartamenty. Warto również postawić na imponujące, mierzące nawet 120 cm wezgłowia – one również zrobią furorę w 2019 roku. Kolejnym trendem są wysokie materace, które nawiązują do przytulnego, holenderskiego stylu aranżacyjnego, a tym samym do modnych przytulnych i przyjemnych wnętrz. Jeżeli chodzi o modne kolory obić tapicerskich, warto postawić na stonowane beże, kremy i stonowane zielenie. Natomiast na drugim „biegunie” kolorystycznym znajdują się intensywne odcienie różu, pomarańczy, czy też głębokie granaty i czerń.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ