Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Produkty prezentowane przez firmę Spin. Fot. Marcin Myszka

Produkty prezentowane przez firmę Spin. Fot. Marcin Myszka

  • Autor: Redakcja
  • 20 lut 2019 12:45 (aktualizacja: 24 lut 2019 12:10)

Zobacz, co pokazały polskie firmy na targach IMM 2019 w Kolonii!

W tegorocznych targach IMM w Kolonii wzięło udział ponad 60 wystawców z Polski. Jakie produkty pokazali? Jakie są ich wrażenia i ocena wydarzenia? Zobacz zdjęcia i opinie polskich producentów!

Jest to idealne miejsce na pokazanie swojej oferty, omówienie w luźnej, nieoficjalnej atmosferze warunków współpracy, a także do zdobycia kontaktów. Świetną sprawą jest to, że w czasie targów to klient przychodzi do nas, a nie my chodzimy do klienta” – mówi Dominika Lasek, współwłaścicielka firmy Style Home.

„Pomimo silnego rozwoju sprzedaży internetowej, nie wszystkie produkty można zamówić widząc tylko ich obraz. Mebel, a szczególnie mebel tapicerowany jest taką rzeczą, która wymaga dotknięcia, sprawdzenia komfortu. I chociażby z tego powodu targi meblowe zawsze będą miały duże wzięcie. Firmy pokazują nowości, nowy dizajn, nowe możliwości, a w naszej branży dzieje się faktycznie sporo i w tkaninach, i w formach, i w funkcjach meblowych.” – mówi Roman Łaźny, właściciel firmy Spin.

„W dobie internetu zatraca się gdzieś ten kontakt z klientem, co jest przykre, bo wymiana informacji jest bezosobowa. Na targach nawiązujemy bezpośrednie relacje. Jest to dla nas ważne i pomocne w dłuższej perspektywie” – mówi Robert Hestkowski Jr. Technolog w firmie Primavera Furniture.

Marek Tybura z Wintech Production Group wskazuje na dodatkową korzyść z obecności na targach. Jego zdaniem, tak samo jak autoprezentacja ważne jest wsłuchanie się w opinie odwiedzających. „Uzyskujemy mnóstwo sygnałów od klientów na temat oczekiwań, wzorów, trendów, jak również informacji czysto handlowych: o logistyce, dostawcach półproduktów i materiałów. Kontrahenci chętnie dzielą się tymi informacjami, i jest to wiedza bardzo rzetelna. Taka informacja pozwala nam po targach na dokonanie analiz i ustalenie planu działania. Informacji jest mnóstwo i te informacje są za darmo” - wylicza Marek Tybura.

A co mówią polscy wystawcy na temat trendów i tego, co budziło największe zainteresowanie zwiedzających na polskich ekspozycjach?

„W tym roku zauważamy, że sprzedajemy coraz więcej tkanin aksamitnych, ciemna zieleń, dużo odcieni szarości, ciekawe modele zróżnicowane pod kątem kształtu. Jest duża część klientów, którzy nadal kupują szare meble, ale nie jest to taki nudny szary, tylko coś, co można wzbogacić akcentami kolorystycznymi jak choćby poduszki dekoracyjne – wskazuje Robert Hestkowski z Primavera Furniture.

Katarzyna Droumev z firmy Sits podkreśla przywiązanie kupujących do wzorów z północy. „Już na pierwszy rzut oka wizytujący nasze stoisko widzą, że nasze modele mają skandynawski dizajn. Korzystamy z pomocy dizajnerów, w zespole jest Anglik, Szwed, Duńczyk, więc to też Skandynawia” - mówi. - „Jednak i tutaj widać, że wszechobecna spokojna szarość wzbogacana jest mocniejszymi akcentami. – Jeżeli chodzi o kolorystykę, tutaj pomaga nam dział marketingu. To widać jak się wejdzie na nasze stoisko. Trendami w tym roku są: zielenie, brązy, rudości. Klienci oceniają nasze modele jako bardzo trafione” - dodaje.

Firma Olta stawia na wysokiej jakości surowce. "Nasza marka charakteryzuje się tym, że ma najwyższej jakości komponenty, są to pióra w poduszkach jak również pianka memory foam w siedziskach. W Polsce są to dosyć drogie meble, jednak na innych rynkach nadal jesteśmy tańsi, ponieważ produkcja zlokalizowana jest w Polsce" – wyjaśnia Klaudia Zawistowska-Rychła.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ