PARTNER PORTALU
Dekor Artisan Oak z nowej kolekcji Six Pack 2018. Fot. Interprint

Dekor Artisan Oak z nowej kolekcji Six Pack 2018. Fot. Interprint

  • Autor: Interprint
  • 04 kwi 2018 14:22 (aktualizacja: 05 kwi 2018 08:37)

Dekory, które pobudzają zmysły

W listopadzie 2017 roku firma Interprint, jeden z czołowych producentów papieru dekoracyjnego i folii finish w Polsce, zaprezentowała najświeższą kolekcję Six Pack 2018. Pierwsza, oficjalna prezentacja miała miejsce na targach ZOW, zaś w marcu mogliśmy zobaczyć wspomniane dekory podczas Arena Design w Poznaniu na niezwykłej, interaktywnej wystawie.

Podczas obu wydarzeń szczególny nacisk położono na prezentację kolekcji Six Pack 2018, która w tym roku wyznaczać będzie trendy w kolorystyce wnętrz. Nowe projekty związane są z czterema idącymi z duchem czasu trendami, które Interprint zdefiniował na rok 2018. W skład kolekcji wchodzą: Delios, Artisan Oak, Hansen, Garbo, Aurora oraz Grid. Firma Interprint oferuje pełną gamę produktów dla tych dekorów, która obejmuje papier dekoracyjny na płyty meblowe, folię finish Xelio oraz - we współpracy z doświadczonymi partnerami - folię termoplastyczną, obrzeża i powierzchnie ze strukturą synchroniczną.

Obudzić zmysły

Zainteresowanie dekorami Six Pack 2018 firmy Interprint, wśród odwiedzających targi ZOW, jak i Arena Design, było bardzo duże. Niezwykły sposób przedstawienia nowej kolekcji, w postaci interaktywnej wystawy, na którą składały się stacje sensoryczne oraz minilaby, pozwoliło przyjrzeć się z bliska dekorom, które zaprezentowane zostały na dużych powierzchniach. W minilabach pokazano inspiracje, których zadaniem było ukazać charakter każdego z dekorów. Możliwość dotknięcia faktur, którymi inspirowane były dekory, to doskonały sposób na zrozumienie ich istoty oraz genezy powstania.

Mowa o designie

Jednym z prelegentów na forum Arena Design był Maurizio Burrato z zespołu projektowego Interprint. Jego wykład na temat generacji w designie poruszył wielu słuchaczy. Maurizio opowiedział o tym, jak dużą wartość w Interprint stanowi wielopokoleniowość zespołu pracowników. Wykład był również dobrym momentem, by przywołać przykłady wzornictwa lat 50-tych i ich renesans w dzisiejszym wzornictwie. Maurizio Burrato prezentował podczas swojego wystąpienia wybitne wizje projektów i zestawiał je z współczesnymi możliwościami. "Te projekty to czysta wizja, doskonała, jednak zabrakło jej technologii, którą dysponujemy dzisiaj. Współczesne, nawet najbardziej niesamowite projekty są możliwe do wykonania, właśnie dzięki technologii. Nie ma rozwoju designu, bez jednoczesnego rozwoju technologii." - mówił Maurizio Burrato. Podsumowaniem prelekcji było stwierdzenie roli społecznej odpowiedzialności designu, czyli skupienie się na wartościach dla przyszłych pokoleń, nie tylko na potrzebach odbiorcy.

Interprint Polska Sp. z o.o.
95-035 Ozorków
Adamówek 37 A
tel. + 48 42 714 09 00
fax +48 42 714 09 99
e-mail: info@interprint.pl
www.interprint.com