PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Ekspozycja Interprint na Design Post w Kolonii

Ekspozycja Interprint na Design Post w Kolonii

  • Autor: Interprint
  • 13 cze 2019 16:41

Fascynująca wizja przyszłości Interprint

W zabytkowym budynku dawnej poczty w Kolonii, przez cały rok w ramach Design Post prezentowane są kolekcje prestiżowych marek meblarskich z całego świata. W dniach 21-24 maja ze swoją ekspozycją gościła tam firma Interprint.

Innowacyjne materiały i rozwój technologii mają niebagatelny wpływ na trendy kolorystyczne i wzornicze – inspirują projektantów do tworzenia coraz bardziej atrakcyjnych wizualnie i technicznie produktów, koncentrując się na klientach końcowych i ich potrzebach.

Witamy w przyszłości

Zainspirowana zmianami firma Interprint, międzynarodowa drukarnia papierów dekoracyjnych wykorzystywanych w meblarstwie, zaprezentowała w Kolonii swoją wizję przyszłości. Na dwupoziomowej wystawie „NEXT” zwiedzający mogli zobaczyć zarówno tradycyjne dekory, powstające w technologii wklęsłodruku, jak i nowości produktowe – wśród nich największym zainteresowaniem cieszyła się (będąca jeszcze w fazie prototypowej) technologia nadruku na folii metalizowanej.

Trendy w zmieniającym się świecie

Urbanizacja i cyfryzacja zmieniają sposób, w jaki żyjemy, a co za tym idzie – jak urządzamy nasze domy i mieszkania. Funkcje poszczególnych pomieszczeń przenikają się – we współczesnych salonach nie tylko odpoczywamy, ale też pracujemy, spożywamy posiłki, spędzamy czas z rodziną i znajomymi. Producenci mebli, chcąc spełniać oczekiwania klientów, muszą maksymalnie szybko reagować na te trendy. Tak właśnie działa Interrpint, który na przykładzie pięciu dziedzin życia (mieszkanie, praca, rozrywka, zakupy i zdrowie) zaprezentował swoją nowe materiały i kolory, zwiększające możliwości aranżacji, gdy granice między funkcjami poszczególnych pomieszczeń się zacierają.

Ekscytująca współpraca

Projektom dekorów przyszłości towarzyszyła prezentacja oferty kompleksowych usług Interprint, możliwych dzięki współpracy z innymi firmami. Kooperacja z Co-Creation Partner Technocell umożliwiła stworzenie kolekcji modnych unikolorów. Warto podkreślić, że nasze folie finish Xelio mogą być oferowane w każdym odcieniu NCS. Z kolei współpraca z platformą projektową roomstyler.com pozwala zaobserwować, co klienci końcowi wybierają do swoich mieszkań - cztery miliony zarejestrowanych użytkowników we wszystkich grupach wiekowych może projektować fotorealistyczne wnętrza, wykorzystując dekory podłogowe Interprint.

Przyszłość jest na wyciągnięcie ręki lub, jak powiedział Salvatore Figliuzzi, Dyrektor ds. Designu i Marketingu w Interprint: Prognozowanie trendów i wykorzystywanie ich na nowe sposoby wymaga dużo pionierskiego ducha. Pod hasłem „NEXT” pokazujemy wyniki odważnych decyzji, zaskakującej współpracy i inspirujących innowacji, zarówno w Design Post w Kolonii, jak i każdego dnia w naszej interakcji z branżą.

www.inteprint.com