Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

HUB – Interprint Interior Festival

HUB – Interprint Interior Festival

  • Autor: bm
  • 28 lis 2018 12:25 (aktualizacja: 29 lis 2018 12:39)

Interprint Interior Festival - udany debiut wydarzenia!

HUB Interprint Interior Festival jak w soczewce skupił w jednym miejscu i czasie wszystko, co ma wpływ na nieustannie trwający proces powstawania trendów. Stwarzał okazje do interakcji z gośćmi poprzez inspirujące lektury, odkrywcze wystawy i konfrontacje z opiniami ekspertów.

W połowie listopada odbyła się premierowa edycja HUB – Interprint Interior Festival. W tym międzynarodowym wydarzeniu dedykowanemu architekturze wnętrz wzięło udział kilkuset architektów, projektantów i czołowych firm z branży. Można było odkrywać i badać nadchodzące trendy, albo… samemu je projektować.

Event zorganizowany przez Interprint to nowa inicjatywa, która powstała w oparciu
o odbywające się od wielu lat spotkania w międzynarodowym, branżowym gronie – Interprint Furniture Days. Debiut HUB Interprint Interior Festival, jak na prawdziwą premierę przystało, odbył się w wyjątkowych okolicznościach. Spotkanie profesjonalistów i pasjonatów designu zostało zorganizowane w dniach 14–15 listopada 2018 roku w niemieckim Essen, w siedzibie Szkoły Projektowania i Zarządzania Zollverein. Ten efektowny, minimalistyczny budynek powstał w 2006 roku. Został zaprojektowany przez cenione studio projektowe Sanaa z Tokio. Obiekt ten znajduje się na terenie zabytkowej kopalni, wpisanej na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Święto designu i zapowiedź przyszłych trendów w architekturze wnętrz nie mogły mieć lepszej oprawy, niż to niesamowite miejsce.

Fokus na trendy

HUB Interprint Interior Festival jak w soczewce skupił w jednym miejscu i czasie wszystko, co ma wpływ na nieustannie trwający proces powstawania trendów. Stwarzał okazje
do interakcji z gośćmi poprzez inspirujące lektury, odkrywcze wystawy i konfrontacje
z opiniami ekspertów. Ważnym miejscem na festiwalowej mapie była scena główna, na której występowali profesjonaliści związani z branżą wnętrzarską – naukowcy, projektanci, blogerzy, dziennikarze i menadżerowie. Wśród nich znaleźli się eksperci tacy, jak prof. Timo Rieke z Hawk Hildesheim i prof. Dipl.-Ing. Sabine Keggenhoff z Keggenhoff Partner,
czy Raphael Gielgen z Vitry i Antonia Schmitz prowadząca blog Craftifair. Przed gośćmi wystąpili też Ewa Marguerre ze Studia Besau Marguerre, Massimolosa Ghini z Iosa Ghini Associati oraz Barbara Busse z agencji Future+You. Zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia festiwalu ostatnie słowo na scenie miał zespół projektowy Interprint: Salvator Figliuzzi, Maurizio Burrato i Daniel Heitkamm, którego wystąpienie nosiło zaskakujący tytuł – „Soup of the day – vision, value, v#&%k off”.

Wiedza z pierwszej ręki

W festiwalu Interprintu uczestniczyło kilku biznesowych partnerów firmy– Technocell Dekor, Hornschuch, Rehau, Hueck, Sesa, Flai, MKT, Arcade. Dzięki współpracy z nimi organizator zaprezentował gościom wydarzenia spójną, a jednocześnie otwartą i szeroką wizję przyszłych trendów. HUB umożliwił uczestnikom bliższe poznanie oferty i filozofii działania liczących się w branży firm. W Essen wszyscy zainteresowani otrzymali informacje
z pierwszej ręki. To był prawdziwy tygiel, który generował innowacje, nowe pomysły i idee.

Mapa HUB

Festiwalowa przestrzeń w budynku Sanaa została podzielona na kilka stref, w których można było na tysiąc sposobów odkrywać trendy i badać je, albo samemu projektować branżową przyszłość. Niektórzy dryfowali – chłonęli to, co przynosiła im festiwalowa rzeczywistość. Inni kreatywnie poszerzali designerskie horyzonty.Oprócz głównej sceny i przestrzeni
dla partnerów wydarzenia i mediów, poszczególne strefy angażujące uwagę gości to m.in. „Decors” (prezentacja nowości w dekorach, trendach i kolorach), „Makers Area” (przestrzeń twórcza, gdzie można było spróbować sił w układaniu ikebany i ceramice), „Unicolours”
i „Trend”. Warto było też zajrzeć do strefy „Confetti”, gdzie z udziałem festiwalowych gości powstawały interaktywne filmy wideo. Technologia AR (augumented reality) łączyła świat rzeczywisty z tym generowanym przez komputer w czasie rzeczywistym. Dwa festiwalowe dni dały uczestnikom wydarzenia potężny zastrzyk energii i pomysłów na nadchodzący sezon, pomogły wyznaczyć kierunki rozwoju i zmotywowały do dalszej pracy.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ