Współczesna recepcja ma być wielozadaniowa i w pełni oddawać charakter przedsiębiorstwa. Fot. Mikomax Smart Office

  • Autor: mg
  • 05 lut 2018 15:16 (aktualizacja: 08 lut 2018 12:02)

Jak urządzić recepcję w biurze? Propozycje systemów meblowych

Jeszcze do niedawna recepcje przypominały zwykłe poczekalnie. Obecnie coraz częściej zmieniają nie tylko swój wygląd, ale i funkcję. Recepcje biurowe pełnią często rolę firmowej strefy relaksu, miejsca, gdzie można porozmawiać z klientem, a nawet przestrzeni, w której przeprowadzane są rozmowy rekrutacyjne.

Recepcja przyszłości ma być wielozadaniowa, nowoczesna i zaaranżowana tak, by w pełni oddawać charakter przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim, by jak najlepiej spełniać swoje funkcje.

Tworząc projekty aranżacji biura dla naszych klientów, zauważyliśmy, że coraz większą wagę przykłada się do recepcji – nie tylko do kwestii wizualnych, ale także do jej funkcjonalności. Dlaczego? Jedno pomieszczenie może oddać charakter całej firmy i zadecydować o pierwszym wrażeniu, dlatego właściciele biur decydują się na wdrożenie przemyślanej i spójnej z komunikacją firmy – koncepcji aranżacji strefy klienta. Z drugiej strony stawia się na wielofunkcyjność tego pomieszczenia, wyposażając je w sofy i fotele dla gości, a także w strefę do krótkich rozmów i spotkań z klientami czy potencjalnymi kandydatami. Odchodzi się od myślenia o biurze jako zbiorze kilku pomieszczeń na rzecz stref dedykowanych różnym zadaniom. W ten sposób możemy w pełni wykorzystać potencjał biura, w tym niedocenianej recepcji – mówi Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu oraz członek zarządu firmy Mikomax Smart Office.

Recepcja to coraz częściej wnętrza ciekawe i intrygujące, na pierwszy rzut oka często nie przypominające tradycyjnej „poczekalni” biurowej. Odchodzimy od czasów, kiedy recepcje aranżowane były w taki sam sposób. Strefa klienta ma zaskakiwać oryginalnością, wywierać pozytywne wrażenie na gościach i przede wszystkim odzwierciedlać charakter przedsiębiorstwa.

Poza tym rozwiązania dedykowane temu pomieszczeniu są dobierane tak, by umożliwiać wykonywanie różnych zadań. W nowoczesnej recepcji klient może poczekać w specjalnie zaaranżowanej strefie relaksu czy wykonać telefon bez potrzeby wychodzenia z siedziby firmy w specjalnych budkach wyciszających. W zależności od rozmieszczenia recepcji i jej powierzchni może ona również stanowić doskonałe miejsce do rozmowy rekrutacyjnej z potencjalnym kandydatem.

 

 

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ