PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. MDD/Everspace

Fot. MDD/Everspace

  • Autor: bm
  • 06 lut 2018 14:11 (aktualizacja: 13 lut 2018 23:08)

Meble do przechowywania w biurze - jakie rozwiązanie wybrać?

Dobrze urządzone biuro musi być wyposażone w miejsce do przechowywania dokumentów i innych materiałów. Nawet w dobie archiwów cyfrowych warto mieć pod ręką bieżącą dokumentację i przeróżne podręczne przedmioty, niezbędne podczas pracy. Kwestię przechowywania można rozwiązać na różne sposoby.

Porządek w dokumentacji i prawidłowe ich przechowywanie wpływa na jakość bieżącej pracy każdego przedsiębiorstwa. Pozwala na szybkie znalezienie potrzebnych materiałów, a także pomaga utrzymać przestrzeń w należnym porządku. Everspace podpowiada, na co zwracać uwagę planując biuro pod kątem przechowywania i archiwizowania dokumentów.

Chociaż dziś niemal wszystko, co związane jest z pracą biurową jest w stanie zmieścić się w komputerze, czasem potrzebujemy jednak miejsca na podręczne dokumenty, wydruki, wizytówki, specjalistyczną prasę czy literaturę. Pomocne są tu odpowiednie segregatory, teczki i pojemniki na wydruki. Warto także pomyśleć o kontenerach z szufladami i półkami, które zmieszczą się pod biurkiem, dzięki czemu nie zmniejszą przestrzeni biurowej. W małym biurze wystarczy regał lub szafa na segregatory. Duże firmy często przeznaczają na swoje archiwa całe pomieszczenia. Gromadzone umowy, faktury i dokumenty dotyczące pracowników wymagają odpowiedniego zabezpieczenie. Wiele z nich jest tajnych, dlatego nie mogą trafić w niepowołane ręce. Tu z pomocą przychodzą systemy szafek na segregatory i teczki biurowe, które można zawiesić na odpowiednich szynach. Muszą być zabezpieczone zamkami, a nawet szyframi, do których klucze będą miały wyłącznie osoby upoważnione.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ