Biznesmeblowy.pl

Mikomax Smart Office na 4 Design Days

Mikomax Smart Office podsumowuje "4 Design Days"

  • Autor: bm
  • 24 lut 2017 15:03

Trendem, który w trakcie tegorocznej edycji "4 Design Days" cieszył się dużym zainteresowaniem jest biofilia, czyli potrzeba powrotu do bliskiej relacji z naturą. W projektowaniu ta filozofia przejawia się m.in. wykorzystaniem ekologicznych materiałów, takich jak wełna czy drewno.

W trakcie imprezy przedstawiono najważniejsze trendy w projektowaniu przestrzeni biurowej na kolejne miesiące, wśród których dominowały biofilia czy kwestie związane z akustyką. Marka Mikomax Smart Office zaprezentowała swoje topowe produkty i odmienione wersje znanych już systemów jak #Hush Phone i #Hush Closed oraz biurko z regulowaną wysokością blatu, Stand Up RAM. Motywem przewodnim stoiska polskiej firmy był smart working, czyli model biznesowy oparty na większej elastyczności w zakresie organizacji pracy.

Minęły czasy kiedy w biurach dominowała neutralna stylistyka i elementy „pasujące do wszystkiego”. Rosnąca grupa klientów szuka mebli o ciekawej, wyróżniającej się formie. Przykładem takich rozwiązań w ofercie Mikomax Smart Office mogą być meble tapicerowane Packman, których projekt nawiązuje do kultowej gry komputerowej, czy biurka Stand Up RAM wykorzystujące drewniane ramy, korespondujące ze stylistyką industrialną.

 Często poruszanym tematem na spotkaniach w Katowicach były także zagadnienia związane z akustyką. Obecnie, większość Polaków pracuje w tradycyjnych biurach typu open space, które nie gwarantują specjalnych przestrzeni dostosowanych do rozmów telefonicznych, pracy indywidualnej czy w kameralnych grupach. Na rynku widoczna jest duża potrzeba zmiany tej sytuacji, która negatywnie wpływa na efektywność i poziom koncentracji pracowników.

 "Jednym z najczęściej proponowanych rozwiązań akustycznych są panele wyciszające pomieszczenie. Jednak naszym zdaniem dużo efektywniejsze jest stworzenie dedykowanych, izolowanych akustycznie stref do rozmów, które łatwo można wpasować w istniejącą przestrzeń. W ten sposób zamiast niwelować objawy problemu, eliminujemy jego źródło"  – przekonuje Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu oraz Członek Zarządu Mikomax Smart Office.

W ramach katowickiego święta designu marka Mikomax Smart Office zaprezentowała nowe odsłony znanych systemów: #Hush Phone i #Hush Closed oraz Stand Up RAM.

"4 Design Days" zaproponowało wiele spotkań i paneli dyskusyjnych, które poruszały bieżące trendy w dziedzinie designu oraz aranżacji przestrzeni. W panelu Krzesło biurowe niejedną ma formę głos zabrał Prezes Zarządu, Janusz Mikołajczyk. Jednym z tematów cieszących się największą popularnością było projektowanie ukierunkowane na przedstawicieli pokolenia Y – w dyskusji poświęconej temu zagadnienia uczestniczyła Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office. Nowe potrzeby pracowników, nowoczesne technologie, zmiana trybu aktywności zawodowej mają realny wpływ na rewolucję w wyglądzie naszych biur, które muszą być wielofunkcyjne i przyjazne. Rozwiązaniem, które może pozytywnie wpłynąć na poprawę sytuacji w polskich przedsiębiorstwach jest smart working W Katowicach przedstawione zostały wnioski z pierwszego w Polsce projektu badawczego poświęconego temu modelowi biznesowemu - Smart Working Guidebook for Poland.

 "Firma Mikomax Smart Office od lat jest prekursorem w dziedzinie nowych trendów w aranżacji biur i naszym celem jest wprowadzanie pozytywnych wzorców dla naszych klientów. Smart working wspiera ergonomiczne praktyki oraz elastyczność pracy jako drogę do zadowolenia i efektywności pracownika. Te elementy powinny być priorytetem dla każdego pracodawcy, który jest świadomy jak ważny jest kapitał ludzki w przedsiębiorstwie" – uważa Zuzanna Mikołajczyk, Mikomax Smart Office.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce