Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fotele Phaze firmy Kinnarps. Fot. Kinnarps

Fotele Phaze firmy Kinnarps. Fot. Kinnarps

  • Autor: mg
  • 27 paź 2017 09:53 (aktualizacja: 27 paź 2017 11:07)

Nowe narzędzie projektowe firmy Kinnarps

Indeks „The Better Effect” to kompleksowe narzędzie, opracowane przez specjalistów z firmy Kinnarps, wspomagające dokonywanie wyborów w zakresie aranżacji wnętrz. Pozwala ono na osiągnięcie lepszych rezultatów poprzez wybór ekologicznych materiałów i odpowiedzialnego wzornictwa.

Indeks „The Better Effect” to sposób firmy Kinnarps na uproszczenie i wyjaśnienie zasad zrównoważonego wyboru w projektach aranżacji i wyposażenia wnętrza. Pomysł polega na łatwej identyfikacji kryteriów zrównoważonego rozwoju i porównaniu sposobu, w jaki różne produkty spełniają te wymagania. Produkty są punktowane wg sześciu wskaźników, które mają duże znaczenie dla zrównoważonego rozwoju. Każdy produkt jest oceniany w różnych kategoriach – dzięki czemu łatwo określić, które kryteria spełnia i w jakim stopniu.

Indeksem „The Better Effect” będą posługiwać się wszystkie marki Grupy Kinnarps. Będzie funkcjonował on jako otwarte źródło (open source), umożliwiając wszystkim – architektom, nabywcom, klientom – ocenę produktów.

Poprzez wgląd w to, co robimy, umożliwiamy firmom z branży współpracę w kwestii zrównoważonego rozwoju. Jeżeli będziemy się posługiwać się wspólnym planem prac dotyczących zrównoważonego rozwoju, to razem możemy ułatwić klientom dokonywanie lepszych wyborów związanych z tym zagadnieniem - mówi Johanna Ljunggren, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w firmie Kinnarps.

Indeks „The Better Effect” został opracowany, by zaspokoić potrzeby klientów. Opracowanie tego projektu rozpoczęto od zapytania architektów, projektantów wnętrz, nabywców i użytkowników, co dla nich jest ważne w dokonywaniu wyborów związanych ze zrównoważonym rozwojem. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi i wytycznych ONZ powstał indeks, za pomocą którego ocenia się i opisuje produkty Kinnarps w sześciu ważnych kategoriach: surowce i zasoby, klimat, czyste materiały, odpowiedzialność społeczna, ponowne wykorzystanie i ergonomia. Dzięki temu powstaje kompleksowy obraz danego produktu w odniesieniu do kwestii zrównoważonego rozwoju. 

Indeks „The Better Effect” został opracowany jako szybkie i łatwe w obsłudze narzędzie online, zawierające produkty wszystkich marek Grupy Kinnarps. Początkowo firma prezentuje wybór kilkudziesięciu produktów; z czasem kolejne będą dodawane do indeksu, a docelowo cała oferta Grupy Kinnarps będzie udostępniona w ramach tego narzędzia. 

Za pomocą indeksu „The Better Effect” Kinnarps pomaga w dokonywaniu wyborów związanych ze zrównoważonym rozwojem, dotyczących zrównoważonej pracy i realizacji celów swoich klientów. Dzięki niemu łatwiej jest tworzyć stanowiska cechujące się ergonomią i obniżonym poziomem emisji środków chemicznych, co wpływa na poprawę stanu zdrowia personelu i produktywności w pracy biurowej. Ważne jest też szersze uświadomienie znaczenia potrzeby oszczędzania energii i surowców, a także zwiększanie wiedzy na temat ich obiegu.

Każdemu z produktów przyznawane są punkty w sześciu różnych kategoriach. Największa liczba punktów w danej kategorii to 3. Ocena w danej kategorii stanowi średnią punktacji poszczególnych wskaźników. Najwyższa liczba punktów przyznanych łącznie we wszystkich kategoriach to 3. Ocena końcowa to średnia punktów ze wszystkich kategorii.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ