Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.

Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.

  • 30 marz 2020 13:32 (aktualizacja: 30 marz 2020 13:50)

Anna Dobrzycka, 9design: Promocja polskich marek szansą dla rodzimego rynku

Konieczność skoncentrowania wszystkich działań w e-commerce to ukłon w stronę DNA 9design i naszej największej siły, czyli sprzedaży on-line. W naszych planach komunikacji i sprzedaży planujemy położyć mocniejszy akcent na idee akcji #wspierampolskieprodukty, by jeszcze bardziej niż dotychczas promować polskie wzornictwo - mówi Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.

W 9design niezwłocznie wprowadziliśmy zmiany w trybie pracy i sposobie zarządzania, by zapewnić naszym pracownikom i klientom maksymalne bezpieczeństwo oraz komfort pracy czy dokonywania zakupów. Konieczność skoncentrowania wszystkich działań w e-commerce to ukłon w stronę DNA 9design i naszej największej siły, czyli sprzedaży on-line.

Doradcy klienta 9design ściśle współpracują z architektami i architektami wnętrz - utrzymują z nimi stały kontakt, pełniąc funkcję ich personalnych asystentów. W obecnej sytuacji jeszcze mocniej koncentrujemy się na działaniach, które doraźnie, ale także długofalowo, pomagają profesjonalistom z branży w wykonywaniu ich pracy. Dodatkowym wsparciem jest również dedykowana architektom platforma współpracy dostępna na stronie sklepu.

Jako polski przedsiębiorca, który od początku istnienia 9design wspierał marki z „naszego podwórka”, wierzę, że przetrwanie rodzimych producentów i usługodawców leży teraz we wzajemnym wsparciu i solidarności całego rynku w działaniu na wspólną korzyść. W naszych planach komunikacji i sprzedaży planujemy położyć mocniejszy akcent na idee akcji #wspierampolskieprodukty, by jeszcze bardziej niż dotychczas promować polskie wzornictwo. Doskonała jakość produktów i wykonania, znakomity design oraz dostępność to czynniki, które dotychczas skłaniały nas do współpracy z polskimi markami. Natomiast obecnie chcemy, by działania 9design wspomogły polskich dostawców, projektantów i marki z całego kraju zebrane w naszej ofercie, abyśmy wszyscy mogli przetrwać ten trudny czas. W najbliższych miesiącach, jako przedsiębiorcy, twórcy, projektanci i architekci będziemy potrzebować swojej pomocy bardziej niż kiedykolwiek.

Z pewnością wiele firm nie przetrwa długotrwałego stanu stagnacji, cięć finansowych i zespołowych. Szansę 9design upatrujemy w wypracowanej przez lata pozycji marki na rynku i w wizerunku profesjonalnej, dynamicznie rozwijającej się marki o ludzkiej twarzy. Nawet w obliczu sytuacji kryzysowej chcemy trwać przy wartościach bandu i zachować autentyczność na każdym polu, bo 9design tworzą ludzie: zespół, nasi dostawcy, pracownicy zewnętrzy i wreszcie klienci oraz architekci, których nie możemy zawieść.

 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ