Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.

Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.

  • Autor: Urszula Tatur
  • 30 marz 2020 13:32 (aktualizacja: 30 marz 2020 13:50)

Anna Dobrzycka, 9design: Promocja polskich marek szansą dla rodzimego rynku

Konieczność skoncentrowania wszystkich działań w e-commerce to ukłon w stronę DNA 9design i naszej największej siły, czyli sprzedaży on-line. W naszych planach komunikacji i sprzedaży planujemy położyć mocniejszy akcent na idee akcji #wspierampolskieprodukty, by jeszcze bardziej niż dotychczas promować polskie wzornictwo - mówi Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.

W 9design niezwłocznie wprowadziliśmy zmiany w trybie pracy i sposobie zarządzania, by zapewnić naszym pracownikom i klientom maksymalne bezpieczeństwo oraz komfort pracy czy dokonywania zakupów. Konieczność skoncentrowania wszystkich działań w e-commerce to ukłon w stronę DNA 9design i naszej największej siły, czyli sprzedaży on-line.

Doradcy klienta 9design ściśle współpracują z architektami i architektami wnętrz - utrzymują z nimi stały kontakt, pełniąc funkcję ich personalnych asystentów. W obecnej sytuacji jeszcze mocniej koncentrujemy się na działaniach, które doraźnie, ale także długofalowo, pomagają profesjonalistom z branży w wykonywaniu ich pracy. Dodatkowym wsparciem jest również dedykowana architektom platforma współpracy dostępna na stronie sklepu.

Jako polski przedsiębiorca, który od początku istnienia 9design wspierał marki z „naszego podwórka”, wierzę, że przetrwanie rodzimych producentów i usługodawców leży teraz we wzajemnym wsparciu i solidarności całego rynku w działaniu na wspólną korzyść. W naszych planach komunikacji i sprzedaży planujemy położyć mocniejszy akcent na idee akcji #wspierampolskieprodukty, by jeszcze bardziej niż dotychczas promować polskie wzornictwo. Doskonała jakość produktów i wykonania, znakomity design oraz dostępność to czynniki, które dotychczas skłaniały nas do współpracy z polskimi markami. Natomiast obecnie chcemy, by działania 9design wspomogły polskich dostawców, projektantów i marki z całego kraju zebrane w naszej ofercie, abyśmy wszyscy mogli przetrwać ten trudny czas. W najbliższych miesiącach, jako przedsiębiorcy, twórcy, projektanci i architekci będziemy potrzebować swojej pomocy bardziej niż kiedykolwiek.

Z pewnością wiele firm nie przetrwa długotrwałego stanu stagnacji, cięć finansowych i zespołowych. Szansę 9design upatrujemy w wypracowanej przez lata pozycji marki na rynku i w wizerunku profesjonalnej, dynamicznie rozwijającej się marki o ludzkiej twarzy. Nawet w obliczu sytuacji kryzysowej chcemy trwać przy wartościach bandu i zachować autentyczność na każdym polu, bo 9design tworzą ludzie: zespół, nasi dostawcy, pracownicy zewnętrzy i wreszcie klienci oraz architekci, których nie możemy zawieść.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ