Cosentino stawia na współpracę z partnerami
W Cosentino niezwykle cenimy sobie współpracę z naszymi partnerami – projektantami, architektami, pracowniami kamieniarskimi, czy salonami sprzedaży kuchni i łazienek. To właśnie oni zmieniają nasze materiały w przepiękne realizacje - mówi Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska.
Nowe kolekcje, nowe kolory, nowe grubości
Rok 2019 przyniósł wiele nowości w portfolio Dekton. Zaprezentowana w kwietniu kolekcja Stonika, czyli 4 hiperrealistyczne odcienie inspirowane naturalnymi marmurami, przyniosła Cosentino nagrodę w konkursie Design dla Konesera. Chromica, czyli zaprezentowane jesienią dwa mocne, architektoniczne odcienie głębokiego granatu i ciemnej zieleni, to efekt współpracy z architektem i projektantem Danielem Germani. Nie można też zapomnieć o kolekcji Dekton Slim – 19 wzorach w zupełnie nowej grubości 4mm!
Późna jesień przyniosła Cosentino rozszerzenie spektakularnej kolekcji Silestone Eternal, inspirowanej naturalnymi marmurami. Głęboka czerń Noir oraz delikatny kremowy kolor Silken Pearl, w krótkim czasie zdążyły skraść serca wielu miłośników naturalnych wzorów.
Ostatnią z tegorocznych premier jest szlachetny kwarcyt z kolekcji Sensa. Ten ciemny kamień o dynamicznym wzorze i odcieniu głębokiej szarości nikogo nie pozostawia obojętnym.
Nowa platforma Cosentino We
W Cosentino niezwykle cenimy sobie współpracę z naszymi partnerami – projektantami, architektami, pracowniami kamieniarskimi, czy salonami sprzedaży kuchni i łazienek. To właśnie oni zmieniają nasze materiały w przepiękne realizacje! Chcąc zaoferować jak najlepszą współpracę, poprawić dostępność próbek, zapewnić szybki dostęp do informacji, dokumentów technicznych, galerii inspiracji (i wiele więcej!), stworzyliśmy społeczność, do której zapraszamy wszystkich wykorzystujących w swojej pracy materiały z naszego portfolio. Wprowadzona w czerwcu 2019r., platforma Cosentino We zrzesza już kilkuset profesjonalistów z Polski i tysiące innych z całego świata, oferując im wiele korzyści i ułatwiając codzienną pracę.
Debiut na Warsaw Home
Bardzo ważnym wydarzeniem dla całego zespołu Cosentino Polska były Targi Warsaw Home. Stoisko o powierzchni 100m2, zaprojektowane przez duet utalentowanych architektów z pracowni Studio Organic, przyciągnęło tysiące entuzjastów najlepszego wzornictwa z Polski i Europy. Ogromnie cieszy nas fakt, że ta debiutancka przestrzeń została wyróżniona spośród ponad 700 wystawców w konkursie STANDout, organizowanym przez portal Exspace.
Ideą stoiska – w myśl hasła Inspiracja, Innowacja, Interakcja – było stworzenie miejsca oddziałującego na wyobraźnię i zmysły, pokazującego piękno i wszechstronność powierzchni, a także dającego okazję do spotkań.
Niezliczona ilość spotkań z klientami
Rok 2019 przyniósł również wiele okazji do spotkań! Liczne szkolenia, uczestnictwo w wydarzeniu OKK Design, eventy współorganizowane z naszymi klientami i wiele innych, nierzadko były okazją do rozpoczęcia inspirującej współpracy. Z zaprzyjaźnioną firmą Comitor zapoczątkowaliśmy w tym roku cykl spotkań dla projektantów pt. Design od Kuchni – spotkania, które zorganizowaliśmy w Warszawie, Sopocie i Poznaniu cieszyły się dużym zainteresowaniem.
Rosnące wyniki sprzedaży
Wszystkie wydarzenia i projekty, nad którymi intensywnie pracowaliśmy przez cały rok, nie pozostały bez wpływu na wyniki – 2019 to bowiem wzrost o niemal 70% w porównaniu do ubiegłego roku! Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasze materiały – Silestone, Dekton lub Sensa – pojawiają się w coraz większej liczbie realizacji.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ