Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Cosentino

Cosentino

  • Autor: ut
  • 21 sty 2020 09:06 (aktualizacja: 22 sty 2020 11:22)

Cosentino stawia na współpracę z partnerami

W Cosentino niezwykle cenimy sobie współpracę z naszymi partnerami – projektantami, architektami, pracowniami kamieniarskimi, czy salonami sprzedaży kuchni i łazienek. To właśnie oni zmieniają nasze materiały w przepiękne realizacje - mówi Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska.

Nowe kolekcje, nowe kolory, nowe grubości

Rok 2019 przyniósł wiele nowości w portfolio Dekton. Zaprezentowana w kwietniu kolekcja Stonika, czyli 4 hiperrealistyczne odcienie inspirowane naturalnymi marmurami, przyniosła Cosentino nagrodę w konkursie Design dla Konesera. Chromica, czyli zaprezentowane jesienią dwa mocne, architektoniczne odcienie głębokiego granatu i ciemnej zieleni, to efekt współpracy z architektem i projektantem Danielem Germani. Nie można też zapomnieć o kolekcji Dekton Slim – 19 wzorach w zupełnie nowej grubości 4mm!
Późna jesień przyniosła Cosentino rozszerzenie spektakularnej kolekcji Silestone Eternal, inspirowanej naturalnymi marmurami. Głęboka czerń Noir oraz delikatny kremowy kolor Silken Pearl, w krótkim czasie zdążyły skraść serca wielu miłośników naturalnych wzorów.
Ostatnią z tegorocznych premier jest szlachetny kwarcyt z kolekcji Sensa. Ten ciemny kamień o dynamicznym wzorze i odcieniu głębokiej szarości nikogo nie pozostawia obojętnym.

Nowa platforma Cosentino We

W Cosentino niezwykle cenimy sobie współpracę z naszymi partnerami – projektantami, architektami, pracowniami kamieniarskimi, czy salonami sprzedaży kuchni i łazienek. To właśnie oni zmieniają nasze materiały w przepiękne realizacje! Chcąc zaoferować jak najlepszą współpracę, poprawić dostępność próbek, zapewnić szybki dostęp do informacji, dokumentów technicznych, galerii inspiracji (i wiele więcej!), stworzyliśmy społeczność, do której zapraszamy wszystkich wykorzystujących w swojej pracy materiały z naszego portfolio. Wprowadzona w czerwcu 2019r., platforma Cosentino We zrzesza już kilkuset profesjonalistów z Polski i tysiące innych z całego świata, oferując im wiele korzyści i ułatwiając codzienną pracę.

Debiut na Warsaw Home

Bardzo ważnym wydarzeniem dla całego zespołu Cosentino Polska były Targi Warsaw Home. Stoisko o powierzchni 100m2, zaprojektowane przez duet utalentowanych architektów z pracowni Studio Organic, przyciągnęło tysiące entuzjastów najlepszego wzornictwa z Polski i Europy. Ogromnie cieszy nas fakt, że ta debiutancka przestrzeń została wyróżniona spośród ponad 700 wystawców w konkursie STANDout, organizowanym przez portal Exspace.
Ideą stoiska – w myśl hasła Inspiracja, Innowacja, Interakcja – było stworzenie miejsca oddziałującego na wyobraźnię i zmysły, pokazującego piękno i wszechstronność powierzchni, a także dającego okazję do spotkań.

Niezliczona ilość spotkań z klientami
Rok 2019 przyniósł również wiele okazji do spotkań! Liczne szkolenia, uczestnictwo w wydarzeniu OKK Design, eventy współorganizowane z naszymi klientami i wiele innych, nierzadko były okazją do rozpoczęcia inspirującej współpracy. Z zaprzyjaźnioną firmą Comitor zapoczątkowaliśmy w tym roku cykl spotkań dla projektantów pt. Design od Kuchni – spotkania, które zorganizowaliśmy w Warszawie, Sopocie i Poznaniu cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Rosnące wyniki sprzedaży

Wszystkie wydarzenia i projekty, nad którymi intensywnie pracowaliśmy przez cały rok, nie pozostały bez wpływu na wyniki – 2019 to bowiem wzrost o niemal 70% w porównaniu do ubiegłego roku! Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasze materiały – Silestone, Dekton lub Sensa – pojawiają się w coraz większej liczbie realizacji.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ