Daria Wassermann – Dyrektor Marketingu, Newmor Polska Sp. z o.o.

Daria Wassermann – Dyrektor Marketingu, Newmor Polska Sp. z o.o.

  • 13 sty 2020 14:10 (aktualizacja: 13 sty 2020 15:57)

Daria Wassermann o sukcesach marki Newmor Polska w minionym roku

W 2019 roku zrealizowaliśmy wiele inwestycji, które możemy uznać za sukces, jednak to z czego jesteśmy dumni najbardziej to nawiązanie współpracy z dwoma dużymi hotelami w górach - Bachleda Residence Club oraz Hotel Bania Thermal & Ski, a także nadmorskim Bel Mare Resort - w rozmowie z redakcją zdradza Daria Wassermann – Dyrektor Marketingu, Newmor Polska Sp. z o.o.

 Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?
Miniony rok był dla nas pełen wyzwań, których z przyjemnością się podejmowaliśmy. Powodzenie oferowanych przez nas materiałów wykończeniowych generowało ogrom pracy, ale daliśmy radę i z uśmiechem zamknęliśmy 2019 rok. Z całym przekonaniem możemy stwierdzić, że jesteśmy zadowoleni z rozwoju branży i kierunków w jakich podąża, ale przede wszystkim z efektów naszej pracy. Dzięki temu, że rok obfitował w ogromną liczbę projektów możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z tego, że udało się nam wejść na rynek niemiecki. Otwiera to przed nami nowe ścieżki rozwoju, nowe wyzwania i prognozujemy, że 2020 rok będzie dla nas jeszcze lepszy.

 Jakie wydarzenie/a uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?
W 2019 roku zrealizowaliśmy wiele inwestycji, które możemy uznać za sukces, jednak to z czego jesteśmy dumni najbardziej to nawiązanie współpracy z dwoma dużymi hotelami w górach - Bachleda Residence Club oraz Hotel Bania Thermal & Ski, a także nadmorskim Bel Mare Resort. W minionym roku zainaugurowaliśmy cykl spotkań z krakowskimi architektami połączony z prezentacją marek z naszego portfolio, który cieszył się ogromnym powodzeniem. Program wydarzeń będzie skupiał się wokół atrakcyjnych tematów przybliżających kulturę i obyczaje, m.in. Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Anglii, Belgii, Danii, Niemiec. Po raz kolejny uczestniczyliśmy także w targach Warsaw Home. Na zakończenie roku zorganizowaliśmy pierwszą edycję konkursu „Projekt wnętrza z Fitnice Floor” dla architektów i projektantów wnętrz. Zadaniem uczestników jest wysłanie projektu z dziedziny architektury wnętrz z wykorzystaniem wykładzin winylowych z kolekcji Fitnice Floor hiszpańskiego producenta Vertisol. Prace można nadsyłać jeszcze do 31 maja 2020.

Która kolekcja/produkt odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?
Prym w sprzedaży wiodły tapety i wykładziny z możliwością wykonania indywidualnego nadruku. Personalizacja to trend, który zyskuje na popularności. Dlatego oferujemy usługę, dzięki której można stworzyć własną tapetę lub wykładzinę. Dzięki technologii druku cyfrowego mamy możliwość umieszczenia dowolnego motywu. Zamówienia bywają niezwykle oryginalne, z pewnością nadające przestrzeniom indywidualnego charakteru. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia klientów. Coraz większa świadomość ekologiczna spowodowała, że dużą popularnością cieszy się także kolekcja amerykańskich tapet obiektowych Len-Tex. Skierowana jest przede wszystkim do osób, którym zależy na aspektach ekologicznych i cenią materiały bezpieczne dla zdrowia. Tapety są wykonane w technologii Clean Vinyl Technology, pozbawione są środków chemicznych i pomagają dbać o czyste powietrze we wnętrzach.

 Jaki są plany Państwa firmy na najbliższy okres?
W 2020 roku zamierzamy kontynuować działania, które zostały podjęte w poprzednim roku. Planujemy wprowadzić nowe kolekcje dostosowane do zmieniających się potrzeb naszych klientów, a także zgodne z obowiązującymi trendami, m.in. jesteśmy w trakcie prac nad wprowadzeniem nadruków na tapety ekologiczne.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ