Tomasz Wilk, Paged MebleFot. Archiwum

Tomasz Wilk, Paged MebleFot. Archiwum

  • Autor: Diana Nachiło
  • 27 gru 2013 18:01

Dbamy o dobry design i jakość usług - Tomasz Wilk

Z Tomaszem Wilkiem, dyrektorem handlowym firmy Paged Meble rozmawia Diana Nachiło.

Czy zmiany w firmach produkcyjnych przyczyniły się do uproszczenia relacji na linii produkcja-handel?

Celem połączenia spółek było ugruntowanie pozycji rynkowej firmy Paged Meble i poprawa obsługi klienta. Do tej pory stworzyliśmy jedno Biuro Obsługi Klienta w Jasienicy, co daje szansę usprawnienia przepływu informacji, uproszczenia tego procesu i poprawy standardu obsługi. W dalszej kolejności planujemy również reorganizację działów logistyki i reklamacji.

Nie tak dawno zmodernizowali Państwo salon firmowy w Jasienicy. Miał się on stać standardem prezentacji w pozostałych salonach. Jak wygląda ich standard obecnie?

Dystrybucja Paged Meble na rynku krajowym opiera się na współpracy z salonami meblowymi i galeriami obsługującymi klienta detalicznego. Obsługa rynku mieszkaniowego odbywa się poprzez Biuro Obsługi Klienta w Jasienicy i kierowników regionów. Firma prowadzi również dystrybucję własną, w przyfabrycznych sklepach firmowych, gdzie sprzedaż kierowana jest do klientów poszukujących okazji cenowych oraz nietypowych, inspirujących rozwiązań. Z uwagi na ich lokalizację, doskonale wypełniają one zadanie wyprzedaży mebli przecenionych, końcówek serii, bądź produktów spoza oferty krajowej. Sklep przyfabryczny w Jasienicy rzeczywiście został w części  zmodernizowany. Dokonano widocznego podziału na inspiracyjną część galeryjną i stałą strefę wyprzedaży. Modernizacja salonu wiązała się również z zakończonymi na początku roku pracami nad tworzeniem nowego systemu identyfikacji wizualnej dla Paged Meble i zmianami w kolorystyce, materiałach reklamowych, logotypie itp. Co do poziomu ekspozycji w krajowych salonach meblowych to ulega on wyraźnej poprawie, co jest szczególnie istotne przy sprzedaży produktów ze średniej i wyższej półki, gdzie marka Paged Meble plasuje swoje wyroby. Cieszą nas pozytywne zmiany w tej kwestii. Wydaje się, że w obecnej rzeczywistości konkurencyjnej na rynku meblowym stają się one koniecznością.

Z iloma punktami handlowymi na terenie kraju obecnie Państwo współpracują? Na co zwracają Państwo uwagę przy ich wyborze i aranżacji?

Nasza sieć sprzedaży to ponad 300 punktów oferujących meble Paged. Nie wszystkie mają jednak możliwość sprzedaży pełnej oferty naszej firmy. Ograniczenia wynikają z braku możliwości ekspozycji mebli i są wynikiem unikania przez nas sprzedaży jedynie na podstawie materiałów reklamowych. Przeprowadzamy obecnie weryfikację bazy klientów, chcąc doprowadzić do ograniczenia współpracy z odbiorcami najmniej aktywnymi, bez możliwości rozwoju. Partnerzy zaś, którzy ze względu na wysoki potencjał wzrostu, pozostaną w sieci będą mogli liczyć na szereg korzyści związanych z wdrażaniem w Paged Meble zasad marketingu partnerskiego.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ