Jak zbudować markę projektanta w social mediach?
9 maja Studio Dobrych Rozwiązań odwiedzi Wrocław. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się m.in. jak budować markę projektanta wnętrz w social media. Co architekt może zrobić, a czego powinien unikać, by wypromować siebie i swoją pracę przez social media?
Tajniki mediów społecznościowych odsłoni Radosław Skowron – manager e-marketingu w firmie LTB, z którą związany jest od 2014 roku. W 2015 roku ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku komunikacja wizerunkowa.
Wśród jego zainteresowań znajdują się przede wszystkim rozmaite aspekty komunikacji w internecie, social media oraz szeroko rozumiane zjawiska marketingu internetowego. Jako manager e-marketingu koordynuje działania zespołu specjalistów SEO, specjalistów ds. social mediów i marketingu szeptanego. Wdraża rozwiązania z zakresu user experience i user interface na stronach klientów, a także analizuje wydajność prowadzonych działań, wykorzystując narzędzia analityki internetowej.
Agencja LTB działa od 2009 roku oferując swoim klientom profesjonalne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego oraz IT: od projektowania i budowy stron, przez wdrażanie ulepszeń po kompleksową obsługę marketingową, w tym helpdesk i usługi programistyczne. Zespół firmy tworzą osoby wykształcone w różnych kierunkach – kreatywność, dynamizm i otwartość na nowe zjawiska internetowe sprawiają, że LTB potrafi odpowiedzieć na oczekiwania klientów w sposób dostosowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ