Fot. Swarzędz Home

Fot. Swarzędz Home

  • 16 sty 2020 13:18 (aktualizacja: 19 sty 2020 15:14)

Julitta Maciejewska-Walczak, prezes Swarzędz Home: w Polsce świadomi i wymagający klienci to nadal nisza

Julitta Maciejewska-Walczak, prezes Swarzędz Home, w rozmowie z redakcją podsumowuje miniony rok i komentuje sytuację na polskim rynku meblowym.

Jak ocenia Pani miniony rok w branży?
Na polskim rynku zdecydowanie potwierdza się zasada, że najlepiej stać na kilku nogach. Rynek krajowy w zakresie mebli mieszkaniowych nadal idzie w kierunku taniego produktu niskiej jakości i często podróbek. W Polsce świadomi i wymagający klienci to nadal nisza. Zdecydowanie większe możliwości rozwoju i świadomość potrzeby inwestowania w dobry design była w minionym roku widoczna w zakresie przestrzeni publicznych.

Jakie wydarzenie/a uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?
Na ogłoszenie sukcesu jeszcze za wcześnie, ale nowe produkty zaprezentowane na Warsaw Home 2019 – m. in. fotel Oft - mają potencjał.

Która kolekcja odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?
Zdecydowanym przebojem 2019 roku była kolekcja Essence - zaczęło się od sypialni, w 2019 kolekcja została rozwinięta o kolejne bryły mebli, co ważne także o meble typu hotelowego.

Jaki są plany Państwa firmy na najbliższy okres?
Nasze plany to przede wszystkim dywersyfikacja działalności i szukanie nowych kanałów sprzedaży, zwłaszcza tej eksportowej. Chcemy też położyć duży nacisk na rozwijanie współpracy z architektami wnętrz.

Na jakie nowe kolekcje możemy liczyć w tym roku?
Nasze nowe propozycje to jeszcze tajemnica, ale w obszarze rozwoju produktu dzieje się w Swarzędz Home dużo. Proszę pamiętać, że dobry projekt tworzy się tak długo, aż osiągnie dojrzałość rynkową.

 

 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ