Justyna Zajc: planujemy poszerzanie sprzedaży o kolejne rynki europejskie
Wprowadzamy ulepszenia naszych produktów. Jest to możliwe za sprawą inwestycji w nowoczesny park maszynowy - mówi Justyna Zajc, współwłaścicielka firmy ZAJC w rozmowie z redakcją podsumowuje miniony rok w branży.
Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?
Miniony rok w branży oceniamy jako dobry. Jedynie końcówka 2019 była mniej udana ze względu na złe nastroje rynkowe. Miały na nie wpływ pojawiające się informacje o wzroście cen materiałów, energii elektrycznej i kosztów utrzymania pracowników. Jednocześnie dość niepokojące były doniesienia o wzroście inflacji.
Jakie wydarzenie/a uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?
Najważniejszymi wydarzeniem był udział w targach. Zadebiutowaliśmy na styczniowych LivingKitchen w Kolonii, które organizowane są co dwa lata i towarzyszą targom IMM. Zdecydowaliśmy się pokazać tam dwa modele kuchni. Warto podkreślić, że ZAJC był pierwszą firmą z Polski produkującą meble kuchenne uczestniczącą w LivingKitchen. Miesiąc później na targach Furniture&Light w Sztokholmie pokazaliśmy kuchnię i garderobę. Jesienią niema jednocześnie nasza firma wzięła udział w dubajskich targach INDEX Exhibition oraz londyńskim 100% Design odbywającym się równocześnie z London Design Festival. Wszystkie imprezy handlowe przyniosły dla marki wiele nowych kontaktów handlowych i zamówień.
Która kolekcja odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?
Największym zainteresowaniem cieszyły się dwa najnowsze modele kuchni, które są odpowiedzią na najnowsze trendy w urządzaniu kuchni. Model Monolith ma wyspę całkowicie wykończoną kamieniem. Opatentowaną metodą montujemy go również na frontach. Z monolityczną wyspą koresponduje lekka wysoka zabudowa w formie witryn. Z kolei zaprojektowany przez mojego syna Patryka model Phantom jest w całości pokryty szczotkowanym fornirem. W kuchni w innowacyjny sposób zintegrowaliśmy z wyspą stół, dzięki temu nie ma on nóg.
Jaki są plany Państwa firmy na najbliższy okres?
W dalszym ciągu planujemy poszerzanie sprzedaży o kolejne rynki europejskie. Jednocześnie wprowadzamy ulepszenia naszych produktów. Jest to możliwe za sprawą inwestycji w nowoczesny park maszynowy.
Na jakie nowe kolekcje możemy liczyć w tym roku?
W tym roku pokażemy nowy produkt. W tej chwili nie mogę więcej zdradzać, ponieważ jest jeszcze w fazie projektowej.
Dziękuję za rozmowę
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ